Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2004 #1 Skrevet 7. september 2004 Mannen så et par minutter av åpningen på Ungkarskvinnen i går, så kom han og ga meg en lang og god klem, og sa: 'Åh, jeg er så glad jeg har ei skikkelig kvinne!'.
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #2 Skrevet 7. september 2004 Det sier min mann også. Menn er så søte når de innser hvor heldig de er..
*Lene* Skrevet 7. september 2004 #3 Skrevet 7. september 2004 Mannen så et par minutter av åpningen på Ungkarskvinnen i går' date=' så kom han og ga meg en lang og god klem, og sa: 'Åh, jeg er så glad jeg har ei skikkelig kvinne!'. [/quote'] Smelt.. Hehe.. Utrooolig koselig kommentar!
Gjest Madam Felle Skrevet 7. september 2004 #4 Skrevet 7. september 2004 Søtt, men samtidig stygt sagt. For hun er da virkelig en kvinne hun som er med, selv om hun ikke faller i smak hos mannen din. Det er aldri pent å heve noen opp, mens man rakker ned på andre.
Timian Skrevet 7. september 2004 #5 Skrevet 7. september 2004 Søtt, men samtidig stygt sagt. For hun er da virkelig en kvinne hun som er med, selv om hun ikke faller i smak hos mannen din. Det er aldri pent å heve noen opp, mens man rakker ned på andre. Å joda!! I det private så! Dessuten må jeg få si at hun var slitsomt "perfekt"! Sånn veldig yndig og snill og smilte helt likt hele tiden.. Veldig pen, da! Og det er vel redigert litt, så fikk ikke inntrykk av at det var noe liv i henne i alle fall! :-?
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2004 #6 Skrevet 7. september 2004 Søtt, men samtidig stygt sagt. For hun er da virkelig en kvinne hun som er med, selv om hun ikke faller i smak hos mannen din. Det er aldri pent å heve noen opp, mens man rakker ned på andre. Tja, han nevnte da ikke Unkarskvinnen med et ord? Så jeg skjønner ikke hvorfor det var stygt sagt ettersom han ikke rakket ned på henne? Og uansett om han hadde sagt noe: SÅ PC gidder ikke vi være i alle fall! Forresten var ikke Ungkarskvinnen det som fikk ham til å sukke mest, men alle mannfolka. Possum-mannen liker ikke guttesveisene her til lands!
Thea Skrevet 7. september 2004 #7 Skrevet 7. september 2004 Min satt ute i pøsende regn ute i felten i går han,men jeg er sikker på han hadde sagt det samme
Gjest Esther Skrevet 7. september 2004 #8 Skrevet 7. september 2004 Jeg så programmet og må si at hele settingen blir feil. Det blir altfor kunstig - det er lett å se at de fleste guttene føler seg utilpass i flotte dresser og enda flottere omgivelser. Alt får liksom en "dreis" av utrolig luksus og rikdom - selvom det er helt vanlige gutter og jenter som deltar. Hvorfor kan de ikke legge opp til en setting som tar hensyn til bakgrunnen til deltagerne. Det passer liksom ikke å oversette fra amerikansk så bokstavlig som de her har gjort ... det blir liksom helt miserabelt.
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2004 #9 Skrevet 9. september 2004 Og alle gutta i kliss like, støgge bissnissdresser *stønn* fratatt enhver egenart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå