AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 Har holdt på en fyr i ca. 2 mnd. Begynte som en ONS, men så har vi møttes ett par ganger utenom det hjemme hos han, på byen og over en kaffe på dagtid. Greia er bare at jeg vil ikke mer. Jeg ser ingen fremtid med han, og jeg orker ikke bruke mer tid på å tilrettelegge å møte han, i en ellers travel hverdag, med barn, jobb, trening og skole. Jeg har skyldt på at barnet mitt har vært sykt, at jeg må jobbe (sant) og at jeg har masse skole-arbeid å få unna, men han sier at det handler om prioriteringer. Nå har jeg ikke vært på Facebook på 2 dager og ikke åpnet Snaps fra han, bare for å unngå han. Men jeg kan jo ikke holde på sånn i lengden.. Jeg er veldig konfliktsky, liker ikke å avvise mennesker og har datet veldig lite, så har aldri egentlig opplevd å måtte kutte ut noen, sånn som nå. Hva skriver man? Hva kan man si, på en fin måte? Anonymous poster hash: c7a3e...97c
mereo Skrevet 8. juli 2015 #2 Skrevet 8. juli 2015 Si det som det er. Beklager, men det funker ikke for meg. Si at du ikke ser noen framtid i forholdet.
Sandie Skrevet 8. juli 2015 #3 Skrevet 8. juli 2015 Du kan bare si at du har tenkt litt,og kommet frem til at dere er for ulike til at det kan bli noe mer ut av dette.Derfor vil du ikke legge flere planer sammen med han. Klisjeaktig blir det ja,men sånt er vanskelig uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå