AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 Mange av oss single går rundt grøten. La oss feks ta her hvor jeg bor som er en mellomstor by på østlandet. Jeg ser på nettdating og mobildating(tinder og happn) at det er mange single damer i nærheten, MEN vi gir hverandre ikke en sjanse ofte, men søker og dater heller med mange som bor 1-2 timer unna. De i nærheten "liker ikke" meg og jeg "liker ikke" de. Og mange av disse single klager på at det er vanskelig å finne noen. Egentlig litt morsomt. Vi må ikke gå rundt grøten,kanskje bor det noen single nær deg som du kan matche med!? Jeg tenker at det må gå ann å ta en sjanse å prøve å date noen i nærheten. Kanskje blir en positivt overrasket, kanskje ikke, men det vet en ikke før en prøver. Dagens tips fra meg ;-) Anonymous poster hash: d7466...573
Svampebob1 Skrevet 8. juli 2015 #2 Skrevet 8. juli 2015 Hvor mellomstor er denne byen? Hørtes ut som en liten by.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #3 Skrevet 8. juli 2015 Hva i alle dager er dette for et innlegg? Hva vet du egentlig om andres tindervaner, og hvor langt unna de som matcher er fra hverandre? Selv om det gjelder deg vil det ikke si at det gjelder alle. Det kan også hende mange ikke ser på avstanden som et særlig stort problem. De skal ikke like noen kun på grunn av at de bor i nærheten av deg. Noe så latterlig. Det virker også som om du bor i en temmelig liten by dersom dette faktisk er et problem. Jeg bor i Osloområdet og har ikke dette problemet. Anonymous poster hash: 7cfc8...8f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå