Trompeten Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 Har du noen gang skrevet en historie eller en hendelse her på Kvinneguiden, og opplevd at en venninne, kjæreste eller noen andre har skjønt hvem du er i virkeligheten? Isåfall, hva skrev du om og hvordan utviklet det seg?
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #2 Skrevet 8. juli 2015 Ikke min historie. Men for noen år siden, når jeg var inne på KG for første gang, så var det ei jente som i ren sinne og frustrasjon la ut en facebook-status lagt ut av en på vennelista hennes, og kommenterte den i svært negative ordelag. Så ble det bråk, fordi det viste seg at en annen bruker igjenkjente facebook-statusen og visste hvem det dreide seg om, jenta som la ut fb-statusen fikk beskjed om at hun var omtalt her. Fordi trådstarteren hadde kopiert fb-statusmeldingen ordrett, så var det lett for henne å se at det var henne det dreide seg om. Hun lagde seg et bruker navn ens ærend for å spørre hvem hun var på vennelista slik at hun kunne slette henne (tror jeg det var) og det resulterte i en krangel over flere tråder. Tror det endte på 6 tråder om samme tema før KG-administrasjonen fikk stoppet dette. Det var et "sjokkartet" møte med KG. Jeg var ikke videre imponert, selv om det var underholdende og jeg lo mye, men jeg ble også litt skremt. Jeg velger i allefall mine ord med omhu dersom jeg skriver om opplevelser jeg har hatt etc. Anonymous poster hash: 8933a...d3a
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #3 Skrevet 8. juli 2015 Ja, her om dagen var det en som stoppet meg på gata og spurte om ikke jeg er Anonym Bruker. Fra spøk til alvor, jeg har kjent igjen folk her inne, noen gjør det ganske lett. Anonymous poster hash: b1adf...671
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #4 Skrevet 8. juli 2015 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=849639 Tråden taler for seg selv. Anonymous poster hash: f232f...2bb 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #5 Skrevet 8. juli 2015 Har du noen gang skrevet en historie eller en hendelse her på Kvinneguiden, og opplevd at en venninne, kjæreste eller noen andre har skjønt hvem du er i virkeligheten? Isåfall, hva skrev du om og hvordan utviklet det seg? Ja, jeg skrev noe. Så fikk jeg svar Hei, NN. (NN = navnet mit) Fra en AB-bruker som nektet å si hvem h*n var Anonymous poster hash: cfa33...598
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #6 Skrevet 9. juli 2015 Ja, ble gjenkjent av en av mine beste venninner. Ikke så rart, da jeg skrev et innlegg om en ganske spesiell situasjon som umulig kan ha skjedd mange, og siden hun er en av mine nærmeste hadde hun selvfølgelig hørt den historien før Anonymous poster hash: 7c3d6...fcc
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #7 Skrevet 9. juli 2015 Har en eks som var svært dramatisk når historier skulle fortelles. I en tråd om dårlige grunner til å gjøre det slutt kjente jeg igjen hva brukeren skrev om oss og vårt forhold. Hvor urimelig jeg hadde vært etc etc. Var litt gøy å svare på den kommentaren med "jeg gjorde det slutt fordi *sett inn grunnen her*, så det du skrev nå stemmer kanskje ikke helt. Hilsen ******". Ikke sett at personen han skrevet her siden. Anonymous poster hash: 23864...9dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå