AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 Lurer på om dere som er evig single dater andre som er i samme situasjon. Og hvis ja, hvordan opplever dere det motsatte kjønn som er evig single? Blir dere sammen, dumper dere alltid, blir dere alltid dumpet eller er det en mellomting(i så fall hva)? Hadde vært fint om dere skrev kjønn, alder og hva hvor lenge dere har vært single. Anonymous poster hash: 4e857...d87
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #2 Skrevet 8. juli 2015 Jeg er kvinne på 34 og er alltid single. Jeg dater ikke, så dette spørsmålet kan bare besvares ut fra hvilken holdning jeg har til andre evige single. Jeg hadde foretrukket et mann som er lik meg selv og skremmes selvsagt ikke av at også han er evig singel. Det kan være mange grunner til at det er slik, f.eks. krevende utdanning/karriere, at han er innadvent, selvstendig, trenger alenetid, er kresen osv. Hadde slike menn sett meg og gitt meg en sjans, hadde jeg ansett meg selv som heldig. De jeg holder meg langt unna er veldig utadvendte og sosiale menn som har en drøss med "venninner" de hopper inn og ut av "forhold" med. Ingen kritikk av de, men slik er ikke noe for meg. Anonymous poster hash: 9e2dd...b6c 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #3 Skrevet 8. juli 2015 Kvinne, 33 år, har vært evig singel frem til i år. Jeg har ikke datet kjempemange. Jeg er en slik som har veldig vanskelig for å få følelser. Jeg er ekstremintrovert, og trives best i eget selskap. Jeg liker ikke folk flest. Det å finne en som kan være sjelevennen og kjæresten min har vært en drøm som har virket uoppnåelig. Jeg har hovedsaklig holdt meg til nettdating, og da har jeg ikke kontroll på om folk har vært evig single eller ikke. Han som nå er blitt kjæresten min har også alltid vært singel. Han er den første kjæresten min, og jeg er den første kjæresten hans. Jeg synes det er veldig fint Jeg synes det er godt å vite at han er kresen og ikke ligger rundt med gud og hvermann, og ikke er en sånn som tar lett på forhold og bare hopper fra den ene til den andre. Så jeg synes "evig singel" er positivt i en mann. Anonymous poster hash: 2a722...57b
brillesmurf Skrevet 8. juli 2015 #4 Skrevet 8. juli 2015 38 og alltid vært single (dessverre). Ikke viktig for meg om en har vært evig single eller ikke. Tror jo vel at jeg vil føle meg mer komfortabel med noen i samme situasjon på en måte. Skammer meg faktisk for at jeg ikke har noe forholds-erfaring. Godt å vite det er flere som er i samme situasjonen.
Okapi Skrevet 8. juli 2015 #5 Skrevet 8. juli 2015 Tror ærlig talt ikke jeg kjenner en eneste evig singel kvinne. Var én, men hun er samboer nå. Omtrent alle de andre er stort sett permanent i forhold, enten det samme eller en remse nye kjærester.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #6 Skrevet 8. juli 2015 Det er da vitterlig vilkårlig for meg hvor lenge en mann var singel eller hvorfor. Du treffer noen du liker og starter der. Du graver ikke i fortiden til fremmede. Jeg vet ikke hva du legger i "evig singel" - hvis du mener ingen faste, langvarige forhold så er jeg vel det, men "evig" gir ingen mening da jeg ikke planlegger å tilbringe alderdommen slil. Men jeg har jo datet flere, opptil noen måneder. Virker heller som om du ser din egen situasjon som noe veldig negativt, utifra noen problemer du har ift. å finne en partner. Da er det klart du ikke vil ha noe tilsvarende. Men at man ikke vil ha en partner bare for å ha det - dvs. dater fremfor å gå fra forhold til forhold - er ingenting negativt i seg selv. Anonymous poster hash: a1297...c35
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #7 Skrevet 8. juli 2015 Tror ærlig talt ikke jeg kjenner en eneste evig singel kvinne. Var én, men hun er samboer nå. Omtrent alle de andre er stort sett permanent i forhold, enten det samme eller en remse nye kjærester. Vel, jeg kjenner flere og er også en slik en selv. At du skriver slike ting fyrer bare opp under misforståelsen av at det er synd på menn fordi damer får seg forhold mye lettere. Anonymous poster hash: 9e2dd...b6c 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #8 Skrevet 8. juli 2015 Jeg bruker ikke begrepet evig singel. Men selvfølgelig søker man ikke aktivt opp andre som også har vært lenge single. For et utrolig dumt spørsmål. Anonymous poster hash: 4423b...4e4
brillesmurf Skrevet 8. juli 2015 #9 Skrevet 8. juli 2015 Jeg bruker ikke begrepet evig singel. Men selvfølgelig søker man ikke aktivt opp andre som også har vært lenge single. For et utrolig dumt spørsmål. Anonymous poster hash: 4423b...4e4 hvorfor synes du det er en dum spørsmål? Nei, man trenger ikke å søke aktivt, men man kan treffe en som er det. Synes ikke det er en dumt spørsmål jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå