Gå til innhold

"hei sorry fikk angst jeg snakkes"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

åååh hvorfor er det så vanskelig. Er på flørtern med en fyr og det begynte å bli ganske hett på sms, så ville han gjerne ha et litt pikant bilde og jeg synes bare det er gøy egentlig. Men nå fikk jeg plutselig angst. Altså bokstavelig talt angst, og dette skjer ofte når jeg "må" prestere og jeg vet ikke hva jeg skal si, vi hadde så bra tone og jeg "lovet" bilde og nå sitter jeg å strigråter av angst og aner ikke hva jeg skal si.

Hater hater hater å være sånn som dette.

Anonymous poster hash: 389c5...fe2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tåpelig av meg å late som om jeg er frisk. Jeg burde skjønt det.

Anonymous poster hash: 042c1...365
Skrevet

Det er uansett dumt å dele "pikante" bilder. Du vet aldri hvor de havner og vedkommende kommer aldri til å slette det. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det er uansett dumt å dele "pikante" bilder. Du vet aldri hvor de havner og vedkommende kommer aldri til å slette det. 

Jøss, takk for den innsikten. Det var akkurat det jeg hadde lyst til å diskutere da jeg opprettet denne tråden.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan være det samme, jeg vet jo egentlig at KG ikke er rette stedet.

Skrevet

Jøss, takk for den innsikten. Det var akkurat det jeg hadde lyst til å diskutere da jeg opprettet denne tråden.

Tja, om du allerede sliter med angst så skal jeg love deg den blir verre når nakenbildene dine havner på internet eller kompisgjengen til fyren.

• Liker 9
Skrevet

"Ble bare stygge bilder, haha. Kanskje du heller kan se selv en annen gang. ;p" eller noe tilsvarende med egne ord.

Og WubWub har rett i at pikante bilder i utgangspunktet er dumt. Når du kanskje føler deg du og håpløs pga. angsten kan det kanskje hjelpe litt å vite at denne gangen er den ikke dum, men ganske fornuftig? De jeg kjenner som sliter med angst synes ihvertfall det er verst når angsten "er teit".

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Når du tar lettkledde eller nakenbilder, aldri ha ansiktet ditt med i bildet. Pass på at også bakgrunnen er noe nøytral slik at man ikke kan gjenkjenne deg eller rommet du er i om bildene kommer på avveie. Dette gjelder uansett hvem du sender bildene til.

Anonymous poster hash: 676d0...056
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke rart du får angst når du får beskjed om å sende pikante bilder. Det kan hvem som helst få.

Anonymous poster hash: 1e902...7b8

• Liker 3
Skrevet

Når fyren ber om slikt så hadde jeg dumpet han. Som mann, så synes jeg det ville ha vært svært lite tiltrekkende om en kvinne hadde bedt om pikante bilder av meg. Ja, det kan være "spennende" der og da. Bedre å tenke seg litt om før man sender slike bilder. Anbefaler at du aldri sender bilder til noen.

Er du fortsatt interessert i fyren, møt han i stedet for så å bli bedre kjent med han. :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

dessuten kan det hende det bare er noen som ønsker å bruke bildene dine til catfishing.

Anonymous poster hash: bce29...5e9
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke rart du får angst når du får beskjed om å sende pikante bilder. Det kan hvem som helst få.

Anonymous poster hash: 1e902...7b8

Enig. Ikke innbill deg sykere enn det du er. Ikke rart å få angst av sånt.

Anonymous poster hash: d0221...b3f

Skrevet

Jeg vet ikke hvor gammel du er, men sier meg enig med de andre over her. Å sende såkalt pikante bilder har en risk. De fleste ville uansett fått prestasjonsangst ved å skulle gjøre noe sånt. Vent i det minste til du kjenner personen bedre, og aldri med bilde av ansikt.

Og ja selv om du ikke ba om det, så advarer folk deg av gode grunner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...