Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

Jeg er på utkikk etter en ny dagkrem og kom da over merket ''AquaDerma'' som visst nok skal være et helt nytt merke som er tilpasster nordisk hud. Kremen jeg har sett litt på ''AquaDerma Pure Moisture dagkrem'' og ingredienslisten ser slik ut:

Aqua, Shea Butter Ethyl Esters, Isopropyl Isostearate, Glycerin, Sorbitan Stearate, Isostearyl Isostearate, Stearic Acid, Palmitic Acid, Polyglyceryl-4 Laurate/Succinate, Tocopheryl Acetate, Codium Tomentosum Extract, Sodium Hyaluronate, Butylene Glycol, Xylitylglucoside, Anhydroxylitol, Triethanolamine, Sorbityl Laurate, Carbomer, Xylitol, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Piroctone Olamine, Mica, CI 77891, Parfum.

Er det noen der ute som har prøvd dette merket eller denne kremen? Hva synes deres om ingrediensene? Jeg har normal hud, men litt dehydrert ung hud.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk sånn gratisprøve på sminkefjernerservietter og dagkrem fra aquaderma. Den fungerte veldig fint og tørket ikke ut ansiktet. Er litt mer luksusdronning når det kommer til kremer, så har ikke prøvd kremen. Den er sikkert helt ok.

Skrevet

Må jo ha litt luksus i hverdagen også! Tusen takk for hjelpen :)

Skrevet

Jeg er enig i at sminkeserviettene er gode. De tørker meg ikke ut og de er våte nok! Jeg syntes enkelte av disse merkene er litt for tørre, men disse er fantastiske!

Skrevet

Har brukt aquaderma i flere månder. Er faktisk ganske fornøyd. Har sensetiv, tørr og tidvis feit hud.

Jeg har sminkeserviettene, rens, dagkrem og nattkrem. Har tidliger brukt kun babor i mange år. Føler den rett og slett sluttet å virke tilslutt og prosessen var for tungvindt. Så da ble det aquaderma.

Trodde aldri jeg skulle like den.

Favoritten er dagkremen. Har ikke tørr hud lengre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...