Gjest Reza08 Skrevet 7. juli 2015 #1 Del Skrevet 7. juli 2015 Tommy Steine John Arne Riise Petter Northug Alexander Rybak Lars Kristian Eriksen Tone Damli Aaberge Caroline Berg Eriksen Jan Fredrik Karlsen Sophie Elise Isachsen Espen "Shampo" Knutsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viljaa Skrevet 8. juli 2015 #2 Del Skrevet 8. juli 2015 Alle er personer om jeg gjerne ville sett sammen som deltakere på Paradise Hotel. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannerlig Skrevet 8. juli 2015 #3 Del Skrevet 8. juli 2015 Jeg takker for at de er Norske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 8. juli 2015 #4 Del Skrevet 8. juli 2015 Alle er personer om jeg gjerne ville sett sammen som deltakere på Paradise Hotel. Haha! Awesome casting!!! Hvem tror du hadde vunnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. juli 2015 #5 Del Skrevet 8. juli 2015 Haha! Awesome casting!!! Hvem tror du hadde vunnet? De hadde utslettet hverandre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 8. juli 2015 #6 Del Skrevet 8. juli 2015 Tråden er ryddet for hetsende innlegg. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg