Gå til innhold

Invitasjoner til alle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg sittet og tenkt litt fram i tid, og har tenkt på invitasjoner til bryllupet vårt.

Men så lurer jeg på en ting...skal forloverne våre ha invitasjon? :klø: På en måte føles det jo som en selvfølge, men plutselig så blir jeg usikker. De er jo med på forberedelser, vet når dagen og tidspunktet er osv, osv...Regner med at det er en selvfølge, men vil likevel spørre dere for å bli helt sikker! :wink:

En annen ting jeg også har lurt litt på, er innbydelsen til foreldrene mine. Vi skal jo ha bryllupet hjemme hos dem. Føles litt kunstig å gi dem en innbydelse til sitt eget hjem, til noe de selv har vært en del av forberedelsene til.

Vet jo at det er vanlig at brudeparets foreldre inviterer, men vi skal altså invitere selv.

Noen som har tenkt sånne tanker som meg? Jeg vet jo på en måte svaret, men så blir jeg litt usikker fordi det som sagt føles litt kunstig.

Innspill?

K

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi laget invitasjon til alle.

Siden det er vi som inviterer, synes vi det er naturlig.

Skrevet

Vi sendte til alle, selv om det faktisk er våre foreldre som inviterer :-)

Våre foreldre ville gjerne ha en invitasjon, til minne.

Skrevet

Vi sendte til alle. Mange vil ta vare på invitasjonen.

Skrevet

Vi lagde til alle. Jeg selv synes i alle fall det er koselig å pynte opp på hylla med fine invitasjoner i noen uker etter at de har kommet, kanskje andre synes det også...

Jeg angrer på at vi ikke lagde en til oss selv også, eller en blank uten navn, til å ha i albumet.

Skrevet

Jeg samler på nesten alt :tunge1:

Så jeg ville iallefall ønsket å få invitasjon, som et minne. De er jo veldig vakre, og passer godt til å ha i bilde album :-)

Skrevet

Vi kommer til å gi til alle vi også. Synes det passer seg best.

Skrevet

Mine foreldre inviterte, og sendte derfor til alle, så nær som seg selv, naturligvis.

Skrevet

Takk for svar - når jeg tenker på det nå, så ser jeg jo at det er hyggelig at alle får invitasjon - og jeg skal også ha en ekstra som et minne for brudeparet også! :wink:

K

Skrevet

Jeg syns du skal levere invitasjoner til ALLE.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...