AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 Jeg er dame, og nærmer meg 39 år. Har barn. Hadde et forholdsbrudd for kort stund siden. Jeg føler meg ikke klar for å date en ny mann med det første, for jeg ble veldig såret og orker ikke å bli det igjen på en stund. Har møtt flere menn før, og det via datingssider på nettet. Andre som er singel , og kan fortelle litt om situasjonen sin. Anonymous poster hash: 239ea...454
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #2 Skrevet 7. juli 2015 34, mann, singel ganske lenge, ca 8 år. Har hatt sjanse på noen etter det, men jeg gidder rett og slett ikke, det ligger ikke for alle Dessuten jobber jeg for mye så jeg har uansett aldri tid. Anonymous poster hash: ac94c...b5c 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #3 Skrevet 7. juli 2015 Kvinne, 21 år, alltid vært singel. Har vært litt følelsesmessig avstengt de siste årene og har avvist mennene som har likt meg. Nettopp begynt å åpne meg litt igjen og tenke tanken på å kunne gå inn i et forhold med noen. Får se når høsten kommer og det sosiale livet tar seg opp. Anonymous poster hash: e23f3...973 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #4 Skrevet 7. juli 2015 34, mann, singel ganske lenge, ca 8 år. Har hatt sjanse på noen etter det, men jeg gidder rett og slett ikke, det ligger ikke for alle Dessuten jobber jeg for mye så jeg har uansett aldri tid. Anonymous poster hash: ac94c...b5c Har det sånn jeg og. Føler at jobben tar mye av tiden min. Kvinne, 21 år, alltid vært singel. Har vært litt følelsesmessig avstengt de siste årene og har avvist mennene som har likt meg. Nettopp begynt å åpne meg litt igjen og tenke tanken på å kunne gå inn i et forhold med noen. Får se når høsten kommer og det sosiale livet tar seg opp. Anonymous poster hash: e23f3...973 Jeg er følelsesmessig avstengt nå, for jeg har nettopp vært igjennom et brudd. Men det kommer nå r det kommer. Beste er å ta tiden til hjelp, og ikke stresse med det. Kjærligheten dukker opp når man minst aner det. Anonymous poster hash: 239ea...454
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #5 Skrevet 7. juli 2015 Jente, 28 år, vært singel i ca. 2,5 år. Ble hodestups forelsket i en mann for 2 år siden, og har fortsatt sterke følelser for han. Dessverre vil han ikke være i et forhold. I etterkant har jeg avslått i alle fall 6 menn som har sagt de har vært interessert. Brent barn skyr ilden......... Anonymous poster hash: f3c03...bbb
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #6 Skrevet 7. juli 2015 Har det sånn jeg og. Føler at jobben tar mye av tiden min. Ja, gjort er gjort når det gjelder å velge fagfelt. For sent å velge noe nytt nå :/ Anonymous poster hash: ac94c...b5c
Miklo Velka Skrevet 7. juli 2015 #7 Skrevet 7. juli 2015 (endret) Mann, 37 år. Singel i 17 år. Ingen interessert på mange år, har null kjærlighets- eller sexliv, og blir avvist de gangene jeg tar sjansen. Non-anonymous poster hash: 1amwh01am..ekl88 Endret 7. juli 2015 av Miklo Velka 6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #8 Skrevet 7. juli 2015 Kvinne, 25år. Har aldri vært i et forhold. Turte aldri å ta sjansen på de jeg var interessert i da jeg var yngre. For to år siden tok jeg initiativ og ble avvist. Første gang jeg var interessert i noen som "voksen". Er fortsatt interessert og klarer ikke å like andre menn på samme måte. Har avvist et par etter det, men har aldri hatt så mange interesserte. Ikke som jeg vet om i hvert fall. Aldri følt meg særlig pen og det har nok hemmet meg en del. Anonymous poster hash: 08d10...28d 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #9 Skrevet 7. juli 2015 Kvinne, 20 år. Jeg har vært singel i 20 år. Jeg trives som singel og har ingen hastverk. Jeg tenker å komme litt inn på datingfronten nå etter hvert, men det er litt skummelt. Det er vanskelig å gå ut av komfortsonen sin og flørte og ta initiativ. Anonymous poster hash: a9f8a...fd4 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #10 Skrevet 7. juli 2015 Mann på nesten 40 som har vært singel det siste tiåret. Jeg trives ikke som singel, men føler ikke at jeg har nok å tilby en eventuell partner. Jeg er blitt nærmest selvutslettende selvkritisk. Jeg tror faktisk ikke jeg har snakket til et kvinnfolk på fem år, bare så de skal få slippe å utsettes for meg. Anonymous poster hash: 795d1...a47 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #11 Skrevet 7. juli 2015 Kvinne på 34. Offisielt singel i snart 4 år. Har datet en del, vært forelsket et par ganger men det ble slutt før det ble seriøst. Hatt et par halvseriøse/uavklarte forhold der det ikke fungerte bra nok til at jeg ville noe seriøst og det ble slutt etter ca 10 mnd begge ganger. Ikke så flink å være singel. Blir ensom, og får mye oppmerksomhet av menn så det dukker alltid opp en ny ganske kjapt. Vanskelig å finne den rette for jeg blir så distrahert av menn som dukker opp men som egentlig ikke er den rette, men som fanger interessen på en eller annen måte. Anonymous poster hash: a92b5...f39
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #12 Skrevet 7. juli 2015 jente på 28, single i 3 år, ett barn og mangler ikke tilbud... Har bare ikke følt noe for noen ennå, så derfor er jeg single. Anonymous poster hash: bd377...a40
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #13 Skrevet 7. juli 2015 Jente, 20 år, kun hatt ett seriøst forhold, men en del småflinger før og etter. Aldri opplevd noe ekstraordinært, dessverre. Har "vært med" mange fine gutter og menn som jeg fortsatt har kontakt med på et vennskapelig nivå, noen nærmere enn andre. Kjærlighetslivet er fraværende, men har som oftest en fling for å holde spenninga i gang. Kjærlighet er vanskelig. Anonymous poster hash: f5594...9d2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #14 Skrevet 8. juli 2015 23, kvinne, har alltid vært singel fordi jeg har avvist de som har vært interesserte, og de jeg har vært interesserte i har ikke vært interesserte i meg. Hadde kjæreste hele barne- og ungdomsskolen da, om det skal telles. Men vi gjorde det slutt da vi skjønte at det ikke var noen fremtid. Jeg var jomfru frem til ifjor.Anonymous poster hash: 089d8...83c
Inwe Skrevet 8. juli 2015 #15 Skrevet 8. juli 2015 27, kvinne. Singel i 2,5 år. Kjærlighetslivet mitt er usikkert, har en kar, men tror han har fått feil inntrykk av meg og er på vei vekk.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #16 Skrevet 8. juli 2015 Kvinne, 34 år og har vært singel i 11 år. Er mye alene og blir ikke "valgt" av menn. Blir også avvist når jeg tar initiativ selv. Jeg føler meg heller ikke så pen og har blitt hemmet av det. Har også blitt forlatt av menn jeg har knyttet meg til tidligere og har blitt "vond" etter det. Er ikke klar for forhold og tror ikke jeg kommer til å etablere meg med mann. Anonymous poster hash: b7734...903
Gjest Hofmann Skrevet 8. juli 2015 #17 Skrevet 8. juli 2015 (endret) *snip* Endret 12. juli 2015 av Veslefrikk 2
Christiania_Oslo Skrevet 8. juli 2015 #18 Skrevet 8. juli 2015 28 år,kvinne,0 barn,singel i 5år. Er ikke jenta som liker å date/ligge rundt men virker som om detter er normalen i samfunnet idag, ønsker en mann som har større interesser enn fotball og pc gaming. Er ikke på sukker,tinder eller noe av det der, ei heller går jeg særlig ut på byen. 50% av meg viø ha kjæreste(følelsene)men 50% av meg vil være singel(fornuften) Forøvrig, når jeg leser innlegg her inne så vinner fornuften hver gang:) 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #19 Skrevet 8. juli 2015 Kvinne,36 ingen barn.Har hatt ting "på gang" nå og da,men det ender alltid.Har ikke vært i et offisielt fordhold siden begynnelsen på 20-årene. Av og til føler jeg bare avsky for menn,forpliktelser og tosomhet men andre ganger savner jeg det.Er ganske attraktiv og har ingen problemer med å tiltrekke meg menns interesse men det dabber alltid av.Ofte fordi jeg ikke orker følge det opp og gi dem nok oppmerksomhet eller fordi jeg er for kresen og gir opp for fort.Er ikke redd for å være alene akkurat nå,men frykter fremtiden litt.Å være singel og barnløs som 50-åring er nok ikke det jeg helst vil.Håper jeg klarer å endre innstilling litt og treffer noen jeg passer sammen med. Anonymous poster hash: 4ae55...19a
Gjest Nosoul Skrevet 8. juli 2015 #20 Skrevet 8. juli 2015 Kvinne, 22 år. Ingen barn. Snart vært singel i ett år. To lange forhold på 3 år hver bak meg. Vært håpløst betatt av en som åpenbart ikke liker meg i snart et halvt år. Trives stort sett veldig godt som singel, men noen dager er savnet etter det å ha noen å krype inntil nesten uholdbart. Stresser ikke med og komme meg inn i noe nytt forhold, den "rette" dukker opp når tiden er inne. Har hatt noen "småromanser" dette året, men det er ingen for utenom èn jeg kunne tenkt meg og kanskje ta ting videre med. Men det er et nokså nytt bekjentskap, så nå skal jeg gjøre mitt beste for og ikke virke for masete å jage han vekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå