lysestaken Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 Hei! Jeg og typen tenkte oss en tur til syden, som vil si egentlig hvor som helst hvor det er varmt og hvor det føles som ordentlig ferie. Vi har begge ferie de første ukene i september, og tenkte da å reise en tur. Siden vi ikke har unger, og ikke reiser i fellesferien og at vi ikke har noe spesifikt reisemål - vil det da lønne seg å vente med å bestille til rett før vi skal dra? Slik at vi muligens kan finne en superbillig restplass reise, eller er det smartest å bestille nå og sikre seg, men samtidig muligens tape litt penger? Vi er veldig sparsommelige for tiden, men begge trenger en ferie, så hva tenker dere? Rent økonomisk sett altså, er ikke så viktig med fint hotell eller noe slikt, vil bare på en billig sydentur... tanker, erfaringer, innspill og råd taes i mot med stor sommer-takk!
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #2 Skrevet 7. juli 2015 Da ville jeg ha ventet til skolene begynner igjen. Har aldri bestilt noe mange uker i forveien, og har funnet gode priser på greie steder hver gang. Anonymous poster hash: 43f66...391
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #3 Skrevet 7. juli 2015 Følg med på norwegian og sas sine "supertirsdag" og hva det nå heter, da kan dere få billige flybilletter! Star tour har også salg i blant, så følg med der. Sist de hadde 1-dagssalg, kunne man få 8 dager i Hellas eller Tyrkia for helt ned i 1300 kr. Anonymous poster hash: 49db2...b12
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #4 Skrevet 7. juli 2015 Jeg ville ventet Anonymous poster hash: 24c1c...3bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå