snok Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 Vet noe om kan man kreve erstatning ved ulykke ? Jeg ble utsatt for sykkelulykke , da var på vei til jobb. Jeg brutt hode skala og fikk blodningg mellom skallet og hjerne. Lagt inn på sykehus i tre uker og nå er uføre i jobb. Er det noe kan jeg kreve av arbeidsplassen min ?
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #2 Skrevet 7. juli 2015 Vet noe om kan man kreve erstatning ved ulykke ? Jeg ble utsatt for sykkelulykke , da var på vei til jobb. Jeg brutt hode skala og fikk blodningg mellom skallet og hjerne. Lagt inn på sykehus i tre uker og nå er uføre i jobb. Er det noe kan jeg kreve av arbeidsplassen min ? Ikke hvis du var på vei til jobb. Anonymous poster hash: 8b032...f1c
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #3 Skrevet 7. juli 2015 Det kan godt hende. Jeg var utsatt for en trafikkulykke på vei til jobb. Dette ble dekket av arbeidsgiver, da det i høyeste grad er jobbrelatert - du hadde jo ikke vært i situasjonen om du ikke skulle på jobb. Det var faktisk forsikringsselskapet som ringte og fortalte meg dette, etter at jeg meldte inn skaden. Her er det vilkår som spiller inn- les dem, eller kontakt den som er ansvarlig for dette hos arbeidsgiveren din om du ikke klarer det selv akkurat nå. God bedring! Anonymous poster hash: 95cbd...aa9
snok Skrevet 7. juli 2015 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2015 Det kan godt hende. Jeg var utsatt for en trafikkulykke på vei til jobb. Dette ble dekket av arbeidsgiver, da det i høyeste grad er jobbrelatert - du hadde jo ikke vært i situasjonen om du ikke skulle på jobb. Det var faktisk forsikringsselskapet som ringte og fortalte meg dette, etter at jeg meldte inn skaden. Her er det vilkår som spiller inn- les dem, eller kontakt den som er ansvarlig for dette hos arbeidsgiveren din om du ikke klarer det selv akkurat nå. God bedring! Anonymous poster hash: 95cbd...aa9
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #6 Skrevet 7. juli 2015 Det kommer litt an på størrelsen på firmaet du jobber for. HR/Personalssjef om du har det, ellers finans/økonomisjef, vil jeg anta. Anonymous poster hash: 95cbd...aa9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå