Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noe om kan man kreve erstatning ved ulykke ?

Jeg ble utsatt for sykkelulykke , da var på vei til jobb. Jeg brutt hode skala og fikk blodningg mellom skallet og hjerne. Lagt inn på sykehus i tre uker og nå er uføre i jobb.

Er det noe kan jeg kreve av arbeidsplassen min ?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet noe om kan man kreve erstatning ved ulykke ?

Jeg ble utsatt for sykkelulykke , da var på vei til jobb. Jeg brutt hode skala og fikk blodningg mellom skallet og hjerne. Lagt inn på sykehus i tre uker og nå er uføre i jobb.

Er det noe kan jeg kreve av arbeidsplassen min ?

Ikke hvis du var på vei til jobb.

Anonymous poster hash: 8b032...f1c

AnonymBruker
Skrevet

Det kan godt hende. Jeg var utsatt for en trafikkulykke på vei til jobb. Dette ble dekket av arbeidsgiver, da det i høyeste grad er jobbrelatert - du hadde jo ikke vært i situasjonen om du ikke skulle på jobb. Det var faktisk forsikringsselskapet som ringte og fortalte meg dette, etter at jeg meldte inn skaden. Her er det vilkår som spiller inn- les dem, eller kontakt den som er ansvarlig for dette hos arbeidsgiveren din om du ikke klarer det selv akkurat nå. God bedring!

Anonymous poster hash: 95cbd...aa9

Skrevet

Det kan godt hende. Jeg var utsatt for en trafikkulykke på vei til jobb. Dette ble dekket av arbeidsgiver, da det i høyeste grad er jobbrelatert - du hadde jo ikke vært i situasjonen om du ikke skulle på jobb. Det var faktisk forsikringsselskapet som ringte og fortalte meg dette, etter at jeg meldte inn skaden. Her er det vilkår som spiller inn- les dem, eller kontakt den som er ansvarlig for dette hos arbeidsgiveren din om du ikke klarer det selv akkurat nå. God bedring!

Skrevet

Takk for det :)

Hvem kan jeg kontakt ?

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer litt an på størrelsen på firmaet du jobber for. HR/Personalssjef om du har det, ellers finans/økonomisjef, vil jeg anta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...