Gjest magolia -ikke innlogget Skrevet 7. september 2004 #1 Skrevet 7. september 2004 Arggh...! :-x Lei av små hår som jeg ikke får nappet! Tenkte jeg skulle prøve å vokse øyenbynene, men da hos hudpleier. Noen som har prøvd det? Og hva betalte dere for dette?
Frk Doodad Skrevet 7. september 2004 #2 Skrevet 7. september 2004 Jeg fikk øyenbrynene vokset (+ at hun gikk over med pinsett og nappet etterpå) i hudpleiesalong. Dersom jeg kun skulle forme brynene kostet det 150kr, men ettersom det var i kombinasjon med annen behandling var prisen 100kr.
Dagensdiva Skrevet 7. september 2004 #4 Skrevet 7. september 2004 Hvor betalte du 120 kr?? i OSLO??Synes du hørtes billig ut..
missfidget Skrevet 7. september 2004 #6 Skrevet 7. september 2004 I Sandnes/Bryne område: er det noen til å anbefale? Har lyst å vokse/formere øyenbryn også.......
Dagensdiva Skrevet 7. september 2004 #7 Skrevet 7. september 2004 rotet og rotet! :oops: *DET*....skulle det vel være..pris på henne vil jeg ikke antyde..
Vilje Skrevet 8. september 2004 #8 Skrevet 8. september 2004 hmmm voksing? syns det høres drastisk ut jeg....blir det bra da? ikke lett for at hudpleier tar og vokser for mye?? :o
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #9 Skrevet 8. september 2004 Jeg har vokset av meg hele driten jeg- tegner nå opp nye bryn med eyliner.
Dagensdiva Skrevet 8. september 2004 #11 Skrevet 8. september 2004 har vokset en del ganger jeg..har aldri vært uheldig..og alltid fornøyd..de tar ekstra hår av med pinsett som regel..men synes fortsatt tråd metoden er BEST....skulle ønske frisører i Norge utførte det med tråd..argh...
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #12 Skrevet 8. september 2004 er det noe fint da? Nei, men du verden så praktisk
Dagensdiva Skrevet 9. september 2004 #13 Skrevet 9. september 2004 nei???Jøsss..drar du av deg alt da??En liten stripe spm skal med..ikke alt!
*Lene* Skrevet 9. september 2004 #14 Skrevet 9. september 2004 Hvor betalte du 120 kr?? i OSLO??Synes du hørtes billig ut.. Hehe... jeg er nok meeeget dyr ;-) PÅ storsenteret i Sandvika, Tommysalongen! Betalte 120 sist jeg gjorde det..eller var det 90? Billig ihvertfall...
NullHull Skrevet 9. september 2004 #15 Skrevet 9. september 2004 Nei, men du verden så praktisk Jeg for min del napper mest mulig med pinsett og går over med barberhøvelen. Har fungert ypperlig i alle år
Suzy Skrevet 10. september 2004 #16 Skrevet 10. september 2004 Nei, men du verden så praktisk Ikke hvis du trener, eller gjør noe annet som gjør deg skikkelig svett - må bruke sprittusj skal de sitte på da... :-? :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå