AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 Jeg er en kvinne midt i 30-årene som lenge var fullstendig stagnert både personlig og stilmessig. Nå er jeg i ferd med å finne meg selv igjen, men jeg vet rett og slett ikke hvor jeg skal se etter klær. Jeg skulle gjerne avansert litt fra de vante kjedebutikkene, samtidig som jeg ikke er ute etter forferdelig dyre og eksklusive saker, men jeg vet rett og slett ikke hva som finnes der ute! For tiden holder jeg til i Oslo, så det burde være nok å ta av, men jeg føler meg likevel rådvill. Jeg liker forholdsvis klassiske klær, men de må gjerne ha en liten twist, for jeg synes fort at det kan bli litt kjedelig. For eksempel er jeg svært glad i høylivede klær, og liker trenden med svært romslige bukser som jeg ser er på gang nå. Anonymous poster hash: f47e4...b87
Gjest Nanne70 Skrevet 9. juli 2015 #2 Skrevet 9. juli 2015 Du kan jo forsøke COS, Massimo Dutti og Samsøe & Samsøe, for å nevne noen. Du kan også sjekke ut Selected Femme, riktignok har de ikke butikk i Oslo men du kan handle online hos dem.
davef Skrevet 9. juli 2015 #3 Skrevet 9. juli 2015 Jeg pleier å kjøpe klærne mine inn her www.EVEwholesale.com
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #5 Skrevet 9. juli 2015 Du kan jo forsøke COS, Massimo Dutti og Samsøe & Samsøe, for å nevne noen. Du kan også sjekke ut Selected Femme, riktignok har de ikke butikk i Oslo men du kan handle online hos dem. Tusen takk for gode tips! Anonymous poster hash: f47e4...b87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå