Gå til innhold

vippe extentions som brud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg gifter meg om 2 mnd og sitter og vurderer å sette på vippe extentions. Men er det masse styr med dette? Jeg har hørt noe om at man ikke kan bruke noen form for kremer osv med olje i, stemmer dette? 

Bør jeg heller bare sette på punktvipper? 

erfaringer? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1. Det ser fryktelig stygt og unaturlig ut.

2. Du kan få voldsomme reaksjoner på limet og se ikke klok ut, er det verdt å ta sjangsen på?

Beklager, men antar du vil ha et ærlig svar?

Anonymous poster hash: 0ff46...f77

• Liker 3
Skrevet

1. Det ser fryktelig stygt og unaturlig ut.

2. Du kan få voldsomme reaksjoner på limet og se ikke klok ut, er det verdt å ta sjangsen på?

Beklager, men antar du vil ha et ærlig svar?

Anonymous poster hash: 0ff46...f77

Jepp! selvfølgelig vil jeg ha ærlige svar. 

Tusen takk! 

AnonymBruker
Skrevet

Det er skikkelig tacky. På linje med fake brunfarge. Du er garantert vakrest uten!

Anonymous poster hash: 6cb36...4c4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte akkurat det samme som deg. Etter å ha hørt med andre som tok det bestemte jeg meg for å droppe det. De jeg snakket med fortalte at det krevde minst like mye av dem som uten vipper! og at det så stygt ut etter en stund (jeg skulle på bryllupsreise og gadd ikke sitte med merkelige vipper halvveis i ferien) angrer ikke på at jeg gikk au natural!!

Anonymous poster hash: abf18...809

Skrevet

Jeg tok en prøverunde en måned før hos en dame som er veldig flink.det så veldig naturlig ut.nå bruker jeg lite sminke og gjorde ingenting annet enn vanlig annet enn å bruke oljefri sminkefjerner.tok tre dager før bryllupet og var veldig fornøyd.så alt avhenger av om du tar på et seriøst sted og at du ikke får allergisk reaksjon.

• Liker 2
Skrevet

Jeg vurderte extensions, men droppet det på grunn av faren for allergisk reaksjon etc. Planen var egentlig å sette det på samme uken som bryllupet, hadde jeg tenkt på det tidligere ville jeg prøvd før, og heller fylt på til bryllupet hvis alt gikk bra. Noen opplever visst at deres egne vipper knekker, og da tar det jo tid før de vokser ut igjen. (I så fall kan du bruke punktvipper.)

Da jeg hadde prøvetime var det en som fikk satt på extensions, og de så veldig naturlig ut. At det kom til å se kunstig ut var også en av mine betenkeligheter, men hun jeg ev. hadde brukt er flink. (Og de som har fått satt på extensions av en som er dyktig har gjerne et "usynlig" resultat.)

Hvor mye styr det er å ta vare på dem, hvilke kremer du kan bruke etc. kan jeg ikke svare på. Med to måneder til bryllupet ville jeg forsøkt, hvis det ikke fungerer rekker du fint å fjerne dem, og ev. allergisk reaksjon/infeksjon eller hva det måtte være vil gå over til bryllupet.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg skulle gifte meg ville jeg i stedet valgt vippebøy. Da får du et naturlig og classy resultat. :)

Anonymous poster hash: 16394...f41
AnonymBruker
Skrevet

Vippeextensions er helt fantastisk! Jeg er helfrelst, og skal sette på uken før bryllupet. Du kan sette på såpass korte og såpass få at det ser helt naturlig ut - selv ikke min egen søster reagerte da jeg satt på første gang, så bare ut som jeg hadde tatt et ekstra lag med maskara og en skikkelig runde med vippetang. I tillegg slipper man å tenke på at maskaraen skal renne med tårer/svette, man slipper å bekymre seg for at fargen skal bleke i løpet av dagen.

Vippene faller naturlig av når dine egne vipper faller av, det gjør ikke vondt og dine egne vipper tar ikke skade av det - mine gjorde i alle fall ikke det! Jeg har altså bare positive opplevelser med dette! ☺️

Anonymous poster hash: 07d2f...7b8

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar folkens!

AnonymBruker
Skrevet

Vippeextensions er helt fantastisk! Jeg er helfrelst, og skal sette på uken før bryllupet. Du kan sette på såpass korte og såpass få at det ser helt naturlig ut - selv ikke min egen søster reagerte da jeg satt på første gang, så bare ut som jeg hadde tatt et ekstra lag med maskara og en skikkelig runde med vippetang. I tillegg slipper man å tenke på at maskaraen skal renne med tårer/svette, man slipper å bekymre seg for at fargen skal bleke i løpet av dagen.

Vippene faller naturlig av når dine egne vipper faller av, det gjør ikke vondt og dine egne vipper tar ikke skade av det - mine gjorde i alle fall ikke det! Jeg har altså bare positive opplevelser med dette! ☺️

Samme her!

Anonymous poster hash: 12e0e...03e

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke gjort det. Hadde heller fyllt i med litt punktvipper på selve dagen.

Det ser grusomt ut om du f eks sover med ansiktet mot puten. Lite som skal til for at de står til alle kanter etter en natt. Det kan også fort se litt tacky og billig ut synes jeg.

Anonymous poster hash: a6e36...9b4

AnonymBruker
Skrevet

Helt enig!

Så ikke tak ut. Bare fantastisk.

Måtte refille 2 ganger etter bryllupet. Elsket de.

Anonymous poster hash: b84ee...5e1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det. Men jeg valgte noen tynne, som ikke ble for voldsomme. Ser bare ut som jeg har brukt tid på å sminke meg.

Anonymous poster hash: e740b...9a0

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg gifter meg om 2 mnd og sitter og vurderer å sette på vippe extentions. Men er det masse styr med dette? Jeg har hørt noe om at man ikke kan bruke noen form for kremer osv med olje i, stemmer dette?

Bør jeg heller bare sette på punktvipper?

erfaringer?

Bruk det når du vil,men bare ikke som brud

Anonymous poster hash: 43e85...d68

Skrevet

Skal du ta det bør du teste ut først. Er ei på bryllupsgruppa på FB som fikk skikkelig reaksjoner her forrige uke. Men så lenge du tester ut på forhånd bør det gå bra

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så helt jævlig ut da jeg tok det, både når jeg tok de på og av igjen. Ville latt være. De blir så fort stygge også og ødelegger dine egne vipper.

Anonymous poster hash: a489c...a58
Skrevet

Jeg dropper det!

Takk for svar :)

Skrevet

Jeg har fått tips av ei å kjøpe lakserolje og påføre det inntil vippekanten hver kveld. Da skal vippene bli både fyldigere og lengre. Skal merke det i løpet av en måned. Det kan du jo prøve? Jeg skal prøve, har bare ikke kommet så langt enda 😉

AnonymBruker
Skrevet

Vippebøy er ihvertfall risikabelt. Da jeg tok det, ble ikke vippene mine buet, men bøyd i 90 graders vinkel! Vippene nede ble også med; 90 grader oppover! Det så virkelig helt jævlig ut, og forble sånn i en måneds tid, samme hvor mye jeg jobbet for å få dem ned. 

Angående at vippeekstensions ser unaturlig ut.. Det kommer jo an på hvor mange/lange/fyldige vipper man velger å sette på. 

Anonymous poster hash: ae298...3d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...