Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvem gikk ut? (Fikk ikke sett slutten).

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg. Jeg løp en lang tur, for det var så deilig vær i går.

Skrevet

aner ikke hva de het, men det var et par av de ivrigste som hun dumpet.

Kan jo ta en titt her.

Rune, Thierry, Henrik, Kjetil A gikk ut...og en til som jeg ikke husker. Var det Frode?

Gjest Anonymous
Skrevet
aner ikke hva de het, men det var et par av de ivrigste som hun dumpet.

Hvem av de var "de ivrigste" da, Nøstepus?

Skrevet

Disse roseseremoniene må vel være noe av det mest laaaaangdrøøøøye og kjeeeeedeligste seansene i fjernsynets historie?*Gjeeeesp, ungkarssovemedisinen* :sove: Men sikkert spennende for de som følger med, jada... :Nikke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det noen som kjenner noen av deltakerne?

Skrevet

hi hi hi! Ja, jeg holdt på å le meg ihjel når han vandret ut av bilen! Ur komisk! :ler:

Gjest Madam Felle
Skrevet
Disse roseseremoniene må vel være noe av det mest laaaaangdrøøøøye og kjeeeeedeligste seansene i fjernsynets historie?*Gjeeeesp' date=' ungkarssovemedisinen* :sove: Men sikkert spennende for de som følger med, jada... :Nikke:[/quote']

Helt enig, og det tok jo en evighet før hun fikk gitt ut den siste rosen også. Da lurte jeg på om jeg bare skulle skru av, for det er grenser for hvor lang tid de skal bruke på den biten.

Skrevet
Disse roseseremoniene må vel være noe av det mest laaaaangdrøøøøye og kjeeeeedeligste seansene i fjernsynets historie?*Gjeeeesp' date=' ungkarssovemedisinen* :sove: Men sikkert spennende for de som følger med, jada... :Nikke:[/quote']

Veldig enig med NullHull! :)

Skrevet

Hørte at rogalendingen med mørkt hår måtte gå. Programlederen er jo den kjekkeste av mennene der inne, så det blir han jeg sikler etter.

Noen som la merke til en vanvittig klein og ekkel ungkar. Håret var gul-aktig, halvlangt og vanvittig mye hårprodukter i det. Tror han var talentspeider eller noe.

Når det gjelder kjolen til Janniche, så ville jeg kanskje valgt en annen med tanke på vinden. Man kunne jo nesten bare vente på et nytt "puppe uhell" i likhet med Janet Jackson sitt.

Skrevet

Broren til kameraten min er med, så jeg må liksom se. Han sa en setning i hele programmet og da rota han noe så inni hampen, så utrolig at han fikk rose :-) . Men egentlig er det litt kjedelig dette her nå, synes jeg.

Skrevet

Jeg har ryddet litt i tråden her. Jeg vil minne om Reglene

Det er ikke tillatt å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent. Det er heller ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner.

Orakel - moderator

Skrevet
Programlederen er jo den kjekkeste av mennene der inne, så det blir han jeg sikler etter.

hm ja ikke sant.

ikke at jeg har sansen for ham nå, men harald gikk i tredje gym da jeg gikk i første, og det var EN DEL førstis-jenter som sikla på ham ja.

Skrevet

er enig at programlederen er den kjekkeste og mest "siglbare" der inne :-) Ingen som tiltalte meg noe voldsomt utseendemessig, men får nok en favoritt etterhvert som personlighetene kommer frem...... Arild har jo sangen som ess kort! Ikke mange jenter som ikke smelter ved god, mannlig sangstemme :oops:

• 2 uker senere...
Skrevet

Er det ingen som følger med lengre? Jeg synes jostein var søt i begynnelsen, men i går var han bare en syk stalker!

Han var søt han hun var på Island sammen med.

Skrevet
Er det ingen som følger med lengre? Jeg synes jostein var søt i begynnelsen, men i går var han bare en syk stalker!

Han var søt han hun var på Island sammen med.

Hvis han Jostein er han lille fyren som drømte om dama, dama som var det siste han tenkte på før han sovnet og det første han tenkte på da han våknet, så tror jeg jeg aldri har vært så flau på vegne av en norsk mann på tv før (kjenn her, kjenner du hjertet..). Og hun som fortalte meg det overvar det hele med bare et halvt øye.

Skrevet

Ja, det var han. Han lille med mørkt hår. Veldig dramatisk og romantisk. For pågående. Blir nesten pinlig ja....

Skrevet

Hvis han Jostein er han lille fyren som drømte om dama, dama som var det siste han tenkte på før han sovnet og det første han tenkte på da han våknet, så tror jeg jeg aldri har vært så flau på vegne av en norsk mann på tv før (kjenn her, kjenner du hjertet..). Og hun som fortalte meg det overvar det hele med bare et halvt øye.

enig. han ble litt mye til slutt han der. hadde blitt redd jeg...

Skrevet

Hva synes dere om de svenske og danske gutta som er igjen nå da? Tror nok at Filip ( nam, nam ) og Arild kommer til å nå langt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...