Gå til innhold

Pilates - Start hjelp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Er det noen her som har lyst til å hjelpe meg med å sette opp/finne et par Pilates program?

Jeg gikk på pilatestimer for noen år siden, og har lyst til begynne igjen med dette, men hjemme. Etter graviditeten så kom det på litt for mange ekstra kilo. Tenkte å bruke pilates som styrketrening nå til og begynne med ved siden av gåing/jogging. Ser for meg et kort program på 30 min for travle dager, og et på 60 min for de dagene jeg har bedre tid. Jeg husker ikke så godt alle øvelsene, så trenger hjelp til å finne varierte program (husker bare noen få mageøvelser). 

Jeg hadde kjempe god effekt av pilates sist gang, og jeg sverger dette stemmer:

Josef Pilates sa:
Etter 10 ganger vil du kunne føle forskjell.
Etter 20 ganger vil du kunne se forskjell.
Etter 30 ganger vil du ha en helt ny kropp.

Tusen takk på forhånd :) 

Anonymous poster hash: 7f57a...8c4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan finne Winsor Pilates videoer på YouTube, en på 20 minutter og en som heter noe Accelerated Body Sculping på 50 minutter (lengre øvelser på denne + noen ekstra). Har nesten nettopp begynt selv og bruker disse videoene :)

AnonymBruker
Skrevet

Du kan finne Winsor Pilates videoer på YouTube, en på 20 minutter og en som heter noe Accelerated Body Sculping på 50 minutter (lengre øvelser på denne + noen ekstra). Har nesten nettopp begynt selv og bruker disse videoene :)

Wow, Tusen takk! Dette ser jo helt supert ut :)

ts

Anonymous poster hash: 7f57a...8c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...