AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 Jeg skal ta med min halvsøster på en liten ferietur i løpet av de neste ukene og trenger tips til passende steder å reise. Noen gode forslag? Anonymous poster hash: 20b05...b38
PrincessConsuela Skrevet 7. juli 2015 #2 Skrevet 7. juli 2015 Spørs hva dere vil gjøre og hvor lenge dere skal være. Når jeg var 14 dro vi til Hellas i 2 uker, men det er kanskje litt uaktuelt nå..
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #3 Skrevet 7. juli 2015 Tidsmessig ser jeg for meg en 3-4 dager, men hva er liksom utfordringen.... Anonymous poster hash: 20b05...b38
PrincessConsuela Skrevet 7. juli 2015 #4 Skrevet 7. juli 2015 Da ville jeg dratt til en storby hvor det er mulighet for å dra utenbys for en dag, for eksempel Paris med Disneyland eller London med Warner Bros Studio (Harry Potter).
Pringle Skrevet 7. juli 2015 #5 Skrevet 7. juli 2015 Skal det være en overraskelse? Hvis ikke, så spør henne hvor hun har lyst til å dra?
Kjetil E Skrevet 7. juli 2015 #6 Skrevet 7. juli 2015 Da ville jeg dratt til en storby hvor det er mulighet for å dra utenbys for en dag, for eksempel Paris med Disneyland eller London med Warner Bros Studio (Harry Potter). Liker hun tøffe fornøyelsesparker og dere reiser til London vil jeg annbefale en tur til Thorpe Park. Rundt en times tur fra Waterloo station. Ta toget mot Windsor gå av på 1 eller 2 stasjoner før (husker ikke hvem i farta) her står busser som frakter dere til parken.
reiseglad Skrevet 8. juli 2015 #7 Skrevet 8. juli 2015 3-4 dager hadde jeg glatt reist til en av de overnevnte byene, eller til København eller Stockholm. Begge er hyggelige byer, med tivoli og Gröna lund som alternative steder uten alt for masse kø.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå