AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 Mannen min jobber ekstremt mye, og har ikke mulighet til å ta seg ferie. Hvis dere var i samme situasjon, ville dere har reist på ferie alene? Er snakk om å dra til en storby i noen dager f.eks. Men redd for at folk i familien skal se rart på meg hvis jeg velger å dra alene..? Er det egoistisk å dra alene når mannen ikke kan være med? Anonymous poster hash: 87e42...38f
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #3 Skrevet 7. juli 2015 Nei, det er ikke egoistisk. Anonymous poster hash: e02f5...4dd 4
Serafina. Skrevet 7. juli 2015 #4 Skrevet 7. juli 2015 Det er klart du kan dra alene hvis det er noe du er komfortabel med. Hvis noen synes det er rart er det deres problem og ikke ditt, men du kan selvsagt fortelle hvorfor du drar alene hvis du ønsker. Jeg kjenner flere som er i parforhold som drar alene på ferie og egoistisk er det ikke. Hvis mannen din jobber mye og du har feriedager er det en ypperlig løsning, spør du meg. Det er ikke alltid det passer for andre å bli med og det er synd hvis du da ikke skal få en ferieopplevelse av den grunnen. Du kan selvsagt spørre en venninne, søster eller mor om å være med, men ikke gjør det hvis aleneferien frister mest.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #5 Skrevet 7. juli 2015 Mannen min jobber ekstremt mye, og har ikke mulighet til å ta seg ferie. Hvis dere var i samme situasjon, ville dere har reist på ferie alene? Er snakk om å dra til en storby i noen dager f.eks. Men redd for at folk i familien skal se rart på meg hvis jeg velger å dra alene..? Er det egoistisk å dra alene når mannen ikke kan være med?Anonymous poster hash: 87e42...38f Spør mannen din? Eller er du kun redd for baksnakking blant familien og bekjente? Anonymous poster hash: 767ed...cdf 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #6 Skrevet 7. juli 2015 Spør mannen din? Eller er du kun redd for baksnakking blant familien og bekjente?Anonymous poster hash: 767ed...cdf Mannen har ingenting i mot det. Han er vel bare glad til for å slippe å være med Tenker mer på hva andre vil tenke. Anonymous poster hash: 87e42...38f
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #7 Skrevet 7. juli 2015 Mannen har ingenting i mot det. Han er vel bare glad til for å slippe å være med Tenker mer på hva andre vil tenke.Anonymous poster hash: 87e42...38f Da ville jeg reist. Anonymous poster hash: 767ed...cdf 4
Serafina. Skrevet 7. juli 2015 #8 Skrevet 7. juli 2015 Mannen har ingenting i mot det. Han er vel bare glad til for å slippe å være med Tenker mer på hva andre vil tenke. Anonymous poster hash: 87e42...38f Da er det bare å reise. Kos deg. Du kan ikke la deg stoppe av hva du tror andr vil mene. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #9 Skrevet 7. juli 2015 Mannen har ingenting i mot det. Han er vel bare glad til for å slippe å være med Tenker mer på hva andre vil tenke. Anonymous poster hash: 87e42...38f Hvorfor skal utenforstående bestemme noe om hvordan du lever livet ditt? Fri deg fra bygdedyret og dra! Jeg har vært på ferie alene mange ganger og anbefaler det av hele mitt hjerte.Anonymous poster hash: a976f...079
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #10 Skrevet 8. juli 2015 Hadde ikke stusset engang. Reis i vei! Det at mannen ikke kan reise skal ikke bety at ikke du kan reise. Det blir for dumt om dere begge skal sitte hjemme og sture. Anonymous poster hash: fb322...e19
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #11 Skrevet 8. juli 2015 Det har jeg gjort (reist alene), det var fantastisk! Ja, det var et par stykker som kommenterte at jeg reiste og mannen var igjen, men det bryr jeg meg ikke om. Anonymous poster hash: 4b40e...a00 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #12 Skrevet 8. juli 2015 Det har jeg gjort (reist alene), det var fantastisk! Ja, det var et par stykker som kommenterte at jeg reiste og mannen var igjen, men det bryr jeg meg ikke om. Anonymous poster hash: 4b40e...a00 Takk for alle svar Kan jeg spørre hvorfor mannen din ikke var med, var det fordi han ikke kunne eller ikke ville? Mistenker litt at mannen her ikke hadde hatt så lyst selv om han hadde hatt mulighet. Tror han synes jobben er en god "unnskyldning" til å slippe å være med.. Er det ellers noen som har tips til hvor det er greit og trygt å reise alene? Tenker storbyer i Europa. Anonymous poster hash: 87e42...38f
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #13 Skrevet 9. juli 2015 Takk for alle svar Kan jeg spørre hvorfor mannen din ikke var med, var det fordi han ikke kunne eller ikke ville? Mistenker litt at mannen her ikke hadde hatt så lyst selv om han hadde hatt mulighet. Tror han synes jobben er en god "unnskyldning" til å slippe å være med.. Er det ellers noen som har tips til hvor det er greit og trygt å reise alene? Tenker storbyer i Europa. Anonymous poster hash: 87e42...38f Han kunne ikke pga jobb + kurs, men det var helt greit. Angående reisemål kan jeg ikke komme på en by jeg har besøkt så langt hvor jeg følte meg utrygg, og ikke hadde vært komfortabel med å reise alene. Men det kommer an på hva man er ute etter selvfølgelig Anonymous poster hash: 4b40e...a00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå