Gå til innhold

Ja eller Nei for TV-lisens?

AnonymBruker

34 stemmer

1. 1. Bort med TV-lisens?

• Ja
      23
    • Nei
      11
    • Vet ikke
      0

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er dritt lei hele greia! Jeg er student, jeg har lyst å ha en TV som jeg kan bruke til å se filmer og sånn, men det kan jeg ikke ha, fordi jeg må ha TV-lisens selv om jeg ikke ser på TV. :klaske: Jeg vil bare ha noe billig, men jeg må jo betale flere ganger det TV'en er vert i året bare for å ha den!

Min bror er voksen, men bor hos mine foreldre som betaler for lisens, han ble bedt om å betale egen! Når han bor i et hus der man allerede betaler lisens. Vekk med TV-lisensen! Det er jo bare gamle som ser på NRK uansett! Hvorfor skal NRK få goder som andre kanaler ikke får?

Anonymous poster hash: 86ec7...c32
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ble litt rot nå... altså Ja for "Jeg vil ikke ha den" og Nei for "Jeg vil ha lisens". Vet tittelen sier en ting og pollen en annen. :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan du ikke bare skaffe deg abonnement fra Netflix, tv2 sumo eller lignende, ettersom hva du har lyst til å følge med på? Dette kan man se på datamaskinen, over internett. På denne måten slipper du å kjøpe en dyr tv eller betale NRK-lisensen..

Anonymous poster hash: 142f9...f17
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan du ikke bare skaffe deg abonnement fra Netflix, tv2 sumo eller lignende, ettersom hva du har lyst til å følge med på? Dette kan man se på datamaskinen, over internett. På denne måten slipper du å kjøpe en dyr tv eller betale NRK-lisensen..

Anonymous poster hash: 142f9...f17

Lykke til med å finne en rimelig pc skjerm i 40 tommer størrelse og oppover. En tv i den størrelsen kan man få for under 2000 om man ser etter gode tilbud.

Anonymous poster hash: 0c98f...4bf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker