Livets datter Skrevet 7. september 2004 #21 Skrevet 7. september 2004 2) Exit Mulla Høybråthen OG BRYNJAR MELING!!! :evil: ...det er jo tre ønsker på én gang... ... og DET går jo ikke!
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #22 Skrevet 7. september 2004 OG BRYNJAR MELING!!! :evil: Er Brynjar Meling aktiv KrF'er, eller er han mer kjent som advokaten til en annen mullah, en eller annen Krekar...?
Monstermagnet Skrevet 7. september 2004 #23 Skrevet 7. september 2004 Hvis de kom fra nord, er det fra Venstre når fortelleren (i dette tilfellet en eller annen Lukas) står og kikker østover i påvente av soloppgangen... Hvis jeg husker kristendomsundervisningen rett så var det et eller annet med 3 visesangere fra nord som kom med røyk, myrra og et eller annet gult. Tror Halvdan Sivertsen var med. Etterpå dalte de ned i skjul, og har ikke blitt funnet siden.
Gjest Valhalla Skrevet 7. september 2004 #24 Skrevet 7. september 2004 Det er direkte ondt å gjøre om nicket mitt til noe som har med en ørkenreligion Trøffel,du er slem :cry:
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #25 Skrevet 7. september 2004 Det er direkte ondt å gjøre om nicket mitt til noe som har med en ørkenreligion Trøffel' date='du er slem :cry:[/quote'] Ikke forstyrr, her diskuteres bare politikk.
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #26 Skrevet 7. september 2004 [et eller annet med 3 visesangere fra nord som kom med røyk' date= myrra og et eller annet gult. Jeg trodde det var The travelling Wilburys. Eller kanskje det bare var noe de skrøt på seg. Jaja, vi ser jo hva som skjedde med to av dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå