AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 Håper noen tar seg tid til å lese Jeg sliter litt med å tolke hva han jeg holder på med vil. Altså, jeg tror han liker meg, men jeg er litt usikker. Men jeg tror også at denne usikkerheten kommer av at jeg tidligere har blitt såret/skuffet av andre dater som har virket interessert, for så å plutselig "forsvinne" eller plutselig bare er ute etter sex. Jeg kan jo nevne de "tegnene" som gjør at jeg tolker at han er interessert: -hilst på foreldrene hans -sender meldinger hver dag -ringes hvis det har gått noen dager siden vi har vært sammen -han sier ofte "ja, vi kan jo dra på hyttetur når du har ferie", "neste gang vi treffes kan vi jo....". Altså han planlegger for oss -passer på at jeg alltid har det bra når vi er sammen (type spør utallige ganger om jeg sitter godt, har det kjekt, er sulten osv). -han har fortalt om meg til venner og sier hva de synes om at vi dater (er noe alderforskjell, derfor) Men så er det det som gjør meg usikker: -han har fremdeles tinder, ser han er innom der ca 1 gang om dagen og han har innimellom byttet på bildene (rekkefølge og "profilbilde") Nå har jeg kommet til et punkt hvor jeg egentlig er interessert i å bli sammen med han, men jeg vet jo ikke hva han tenker. Noen blir jo bare sammen uten å spørre, men jeg tror ikke vi er det da. I såfall er det jo rart at han har tinder enda..... Hvordan skal jeg spørre han? Jeg er jo redd for å bli avvist, men jeg bør jo bare hoppe i det. Har hatt sex, men føler at han ikke bare er ute etter det, da vi finner på andre ting også når vi er sammen og vi skriver ingen meldinger som hinter til sex. Jeg er 21 og han blir 28 om noen mnd. Jeg har sett i andre tråder her at noen bare har spurt "hva skal jeg si at vi er om noen spør" ol. Men jeg føler på en måte at jeg da selvfølgelig bekrefter at jeg liker han og vil bli sammen med han, men at jeg da ikke har gitt han en sjans til å si sitt først. Føler kanskje jeg må "forberede" han slik at han har en mulighet til å avvise meg FØR jeg spør om han vil bli sammen med meg/eller hva han tenker om å bli kjærester. Jeg er sikkert alt for redd for å bli avvist, og stresser kanskje litt mye med det, men det er pga. tidligere erfaringer. Og ja, jeg vil gjerne få frem at jeg vil vi skal slette tinder begge to hvis vi faktisk har noe ekte på gang (jeg har egentlig tinder bare for å se om han er aktiv, teit ja....). Men hvordan få det frem uten å virke som jeg stalker han? Anonymous poster hash: f017e...de8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå