Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er en innholdsmelding :klø: Ser jeg har sendt mange av disse men vet ikke et pøk om hva det er.

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Det cand muligens være slike spesialmeldinger, slik som man sender till 1999, 2003 osv....mener jeg å huske.

Skrevet
Det cand muligens være slike spesialmeldinger' date=' slik som man sender till 1999, 2003 osv....mener jeg å huske.[/quote']

Helvete, er du sikker? Har da aldri sendt slike., GRrrr.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Helvete, er du sikker? Har da aldri sendt slike., GRrrr.

Nei, ikke sikker.

Skrevet

bekreftelsesmedlinger på motatt sms? jeg vet ikke helt. Tror du må ringe å spørre :)

Skrevet
bekreftelsesmedlinger på motatt sms? jeg vet ikke helt. Tror du må ringe å spørre :)

Har ringt å spurt netcom. Det viser seg at svina inpoc gir meg meldinger og tar betalt for det. Jeg har aldri bestilt ringetone, bilde eller vits. Så nå er helvete løs. :kjempesinna:

Skrevet

uff send en mail og meld deg av samt at du krever penger refundert.

Men du må jo ha merket at du har fått sms fra dem... Kanskje en som har lånt mobilen har meldt deg på.

Skrevet
uff send en mail og meld deg av samt at du krever penger refundert.

Men du må jo ha merket at du har fått sms fra dem... Kanskje en som har lånt mobilen har meldt deg på.

Jeg sender gratis sms derfra. Men det skulle være helt uten tilknytting til sms fra dem. Ja, jeg har sendt et sint brev :-x

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...