AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 Flere som misliker politisk interesserte mennesker? Folk får selvsagt interessere seg i hva de vil, men synes nesten samtlige skal pakke synet sitt på oss andre. Jeg er ikke interessert i hva andre mener om innvandring, skatter, Støre og Solberg. Hadde jeg lurt så hadde jeg spurt. Det er ikke som om de ønsker å diskutere heller, de ønsker å misjonere. Knapt noen av dem har satt seg inn i problemstillingene og de har ikke tenkt til å ta til seg faktaene når de får dem forklart. Anonymous poster hash: a79d2...2ca
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #2 Skrevet 7. juli 2015 Forskjellen er at politikk angår deg, enten du vil eller ikke. Er man ikke religiøs har ikke jehovas vitner eller allah noen innvirkning på ditt liv. Nå banker ikke politikere på dørene til folk og spør "Har du akseptert den norske modellen som den rette politikk?". Anonymous poster hash: c466a...07e 1
Sweet77 Skrevet 7. juli 2015 #3 Skrevet 7. juli 2015 Det er forskjell på å ha en interesse, og å fanatisk mene at interessen din er den ene og fulle sannhet og at du derfor har rett til å prakke den på hver eneste person enten de ønsker å høre hva du har å si eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå