Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har naturlig ganske lange øyevipper, men den siste mnd har jeg hatt vippe-extensions. I dag gikk jeg for å fjerne dem. Mine egne har blitt ekstremt korte og ser ut som de er klippet rett av!

Jeg vet at man mister en del vipper av å ha dette, og at det plutselig ser ut som en har ekstremt korte vipper når en fjerner, men likevel. SÅ korte har de aldri vært. De var halvert i lengden. Er dette normalt? Begynner å lure på om hun klipte mine egne vipper da hun fjernet extensionvippene, bare for at jeg skal komme tilbake for å sette på nye. Noen som vet hvordan øyenvippene bruker å bli etterpå?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Øyenvippene voser ihvertfall ut igjen etter relativt kort tid.

Anonymous poster hash: c0254...b19
AnonymBruker
Skrevet

De skulle vell grodd ut innen den tid med mindre de ble kortklipt?

Anonymous poster hash: 4d47f...eda

Skrevet

Neida, mine blir sånn også etter extensions. Står rett ut som små "stubber" når jeg har tatt dem av og det ser faktisk ut som de er klippet med saks. Men det er dessverre bare prisen man betaler når man bruker extensions. Jeg har selv nettopp tatt av mine for å ha en pause :) 

• Liker 1
Gjest anonym2233
Skrevet

Helt normalt :)

Etter en lenger periode med bruk, tok jeg en pause.

De var noe kortere enn normalt, men det må en nesten regne med.

Bare la de vokse ut igjen, så er jo det også slik at en blir vant til lange vipper, og plutselig ser de naturlig vippene enda kortere ut :)

Skrevet

Ok. Takk for svar. :ler: De vokser jo ut igjen uansett.. syns bare det så veldig rart ut.

Gjest Lalalala59
Skrevet

Bruk castor oil på de så vokser de ut fortere :)

AnonymBruker
Skrevet

Fatter ikke at dere ødelegger utseendet deres med fake ting.

Anonymous poster hash: c44dc...039
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...