Serpica Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 Jeg har naturlig ganske lange øyevipper, men den siste mnd har jeg hatt vippe-extensions. I dag gikk jeg for å fjerne dem. Mine egne har blitt ekstremt korte og ser ut som de er klippet rett av! Jeg vet at man mister en del vipper av å ha dette, og at det plutselig ser ut som en har ekstremt korte vipper når en fjerner, men likevel. SÅ korte har de aldri vært. De var halvert i lengden. Er dette normalt? Begynner å lure på om hun klipte mine egne vipper da hun fjernet extensionvippene, bare for at jeg skal komme tilbake for å sette på nye. Noen som vet hvordan øyenvippene bruker å bli etterpå?
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #2 Skrevet 7. juli 2015 Øyenvippene voser ihvertfall ut igjen etter relativt kort tid. Anonymous poster hash: c0254...b19
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #3 Skrevet 7. juli 2015 De skulle vell grodd ut innen den tid med mindre de ble kortklipt? Anonymous poster hash: 4d47f...eda
Wilma- Skrevet 7. juli 2015 #4 Skrevet 7. juli 2015 Neida, mine blir sånn også etter extensions. Står rett ut som små "stubber" når jeg har tatt dem av og det ser faktisk ut som de er klippet med saks. Men det er dessverre bare prisen man betaler når man bruker extensions. Jeg har selv nettopp tatt av mine for å ha en pause 1
Gjest anonym2233 Skrevet 7. juli 2015 #5 Skrevet 7. juli 2015 Helt normalt Etter en lenger periode med bruk, tok jeg en pause. De var noe kortere enn normalt, men det må en nesten regne med. Bare la de vokse ut igjen, så er jo det også slik at en blir vant til lange vipper, og plutselig ser de naturlig vippene enda kortere ut
Serpica Skrevet 7. juli 2015 Forfatter #6 Skrevet 7. juli 2015 Ok. Takk for svar. De vokser jo ut igjen uansett.. syns bare det så veldig rart ut.
Gjest Lalalala59 Skrevet 8. juli 2015 #7 Skrevet 8. juli 2015 Bruk castor oil på de så vokser de ut fortere
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #8 Skrevet 8. juli 2015 Fatter ikke at dere ødelegger utseendet deres med fake ting. Anonymous poster hash: c44dc...039 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå