Gå til innhold

Hvor kan jeg se Pretty little liars sesong 5 lovlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, så lei av å vente på at det kommer på Netflix nå. Så lurer på andre steder man kan se dette fra Norge, som sagt lovlig.

Setter stor pris på svar!

Anonymous poster hash: e27d0...073

AnonymBruker
Skrevet

Lovlig som sagt.

Nå er det vell fult lovlig å se på serier som ligger ute, du kan bare ikke dele dem?

Anonymous poster hash: 5840e...ef8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det vell fult lovlig å se på serier som ligger ute, du kan bare ikke dele dem? Anonymous poster hash: 5840e...ef8

Nei, isåfall må siden ha kjøpt rettigheter og fått lov til å legge det ut som gratis tjeneste, og hvem gidder vel å kjøpe det for å gi der bort(?), hvis ikke er der ulovlig å bruke.

• Liker 2
Skrevet

Lovlig som sagt.Anonymous poster hash: e27d0...073

Trodde ikke det var ulovlig å se der..

Amerikansk netflix da?

AnonymBruker
Skrevet

Trodde ikke det var ulovlig å se der..

Amerikansk netflix da?

Kan man få det i Norge når man har hatt den norske versjonen (lovlig)?

Var smutthull der tidligere, kanskje ikke helt lov, med at du bare kunne gå på noe innstillinger for å få tilgang til den amerikanske når du hadde den norske. Det ble de såpass forbanna på/lei av at de fjernet muligheten til, så da går ikke det heller, men går kanskje an betale for å få tilgang til am. versj.?

Skrevet

Kan man få det i Norge når man har hatt den norske versjonen (lovlig)?

Var smutthull der tidligere, kanskje ikke helt lov, med at du bare kunne gå på noe innstillinger for å få tilgang til den amerikanske når du hadde den norske. Det ble de såpass forbanna på/lei av at de fjernet muligheten til, så da går ikke det heller, men går kanskje an betale for å få tilgang til am. versj.? Anonymous poster hash: e27d0...073

Jeg bruker sånn vpn-greie for å se norske kanaler i utlandet, regner med det funker motsatt vei òg :) Har ikke prøvd selv altså.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker sånn vpn-greie for å se norske kanaler i utlandet, regner med det funker motsatt vei òg :) Har ikke prøvd selv altså.

Ja, det går ikke lenger for å få tilgang på den amerikanske, det jeg mente vi gjorde før. :)

Skrevet

Ja, det går ikke lenger for å få tilgang på den amerikanske, det jeg mente vi gjorde før. :)Anonymous poster hash: e27d0...073

Åja, søren :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det går ikke lenger for å få tilgang på den amerikanske, det jeg mente vi gjorde før. :)

Jeg bruker media hint for å få amerikansk netflix. Funker fint det. 

Betaler bare ca 30 kroner i måneden. 

Jeg pleier også å bruke hola better internet, det funker også fortsatt fint. 

Anonymous poster hash: d4e07...f6c

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg hater også dette, men jeg gidder ikke bruke 400 kr for og kjøp serien, så jeg venter til den kommer til netflix... Har hørt om en venninne som brukte popcorn time til og se resten av sesongene, og hun sa at det funket helt fint fordi ingen merket at du var inne på siden. Jeg har prøvd og laste ned popcorn time og jeg er allerede på episode 2 i sesong 5 :-)

Skrevet

Jeg hater også dette, men jeg gidder ikke bruke 400 kr for og kjøp serien, så jeg venter til den kommer til netflix... Har hørt om en venninne som brukte popcorn time til og se resten av sesongene, og hun sa at det funket helt fint fordi ingen merket at du var inne på siden. Jeg har prøvd og laste ned popcorn time og jeg er allerede på episode 2 i sesong 5 :-)

http://it-avisen.no/2015/08/26/na-samler-de-inn-data-om-norske-popcorn-time-brukere/

I og med at jeg ikke bruker DVD/Blue Ray får jeg bare vente til det kommer på Netflix når jeg vil ha det lovlig gitt. 

Anonymkode: 2de5c...8df

Skrevet

Popcorntime bruker jeg. MÅ se det.

• 1 måned senere...
Skrevet

Drar opp denne. Noen som vet eller vet når det kommer på norsk Netflix? 

Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare betale de 300 kronene det koster å få sesong 5 på dvd hvis det haster sånn?

Anonymkode: 8f413...a85

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare betale de 300 kronene det koster å få sesong 5 på dvd hvis det haster sånn?

Anonymkode: 8f413...a85

"Haster sånn" når jeg har ventet så lenge? Spurte om et enkelt spm. Betaler ikke 300+ for at det så kommer ut på Netflix dagen eller uka etter, derfor vil jeg vite først når isåfall. 

Skrevet

Hola på Chrome og ser via britisk Netflix. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...