AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 Jeg vil bare fortelle om mitt første tindermøte, som skjedde nå i helgen. Det hele var en tilfeldighet da jeg og ei venninne hadde lite å gjøre. Så fikk jeg match med en fyr som var fra utlandet, vi kan si from the land down under. Han og en kamerat var på backpacking i Norge, så jeg bare inviterte dem spontant til å komme til mitt hus. Vi skulle dra på fest, så de kunne være med. Det hele var ganske risky siden jeg er bare 19 år, men det hele endte opp med å bli ganske morro. På festen hadde vi det ganske gøy, jeg og han fra tinder kom ganske godt over ens. Men de var der bare et døgn, siden jeg bor med foreldrene mine enda. Begge sa at vi skulle snakkes senere når de dro med toget, men har ikke hørt noe. Jeg har han på tinder enda, og nr til kameraten. Jeg vil uansett ikke gå inn i noe med noen fra andre siden av landet, når jeg er så ung. Men så klart sitter jeg igjen med litt følelser, det kan være fordi alt skjedde så fort og plutselig er de borte. Siden de ikke har kontaktet oss, regner jeg med at det blir bare med den ene gangen. Noe som er litt trist for min del... What to do? Anonymous poster hash: d2337...39b
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #2 Skrevet 7. juli 2015 Legg han til på facebook og hold litt sporadisk kontakt om du vil. Anonymous poster hash: d00cd...b49
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #3 Skrevet 7. juli 2015 Legg han til på facebook og hold litt sporadisk kontakt om du vil.Anonymous poster hash: d00cd...b49 Ææ, føler det er hans plikt 😦Anonymous poster hash: d2337...39b
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #4 Skrevet 7. juli 2015 Hvis de var på backpacking fra Australia og du ikke har hørt noe mer etter de dro, var det sikkert bare et eventyr på veien. Anonymous poster hash: 562ab...489
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #5 Skrevet 7. juli 2015 Hvis de var på backpacking fra Australia og du ikke har hørt noe mer etter de dro, var det sikkert bare et eventyr på veien.Anonymous poster hash: 562ab...489 Ja, det er det jeg frykter. Men får bare komme meg videre 😅 TsAnonymous poster hash: d2337...39b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå