AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 Hola ) Hva synes damer om menn i skinny jeans,selv gikk jeg fra straight legs til slim fit og nå bruker jeg skinny jeans for damer.Tar jeg på meg noe annet nå så føler jeg at det bare er masse unødvendig stoff som henger og dingler:))Anonymous poster hash: abbce...447
Chizue Skrevet 7. juli 2015 #2 Skrevet 7. juli 2015 Om man har kroppen og stilen til det, så synes jeg det ser kult ut Jeg går bare med skinny jeans er jo kvinne da, men alt av andre bukser passer meg ikke De kan sitte fint på rumpa, men på lårene så blir det altfor stort igjen, så ser ut som om jeg er tynnere enn det jeg er. Og det gjelder vel egentlig for enkelte menn også.. Kjøp det du føler deg -comfy- med 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #4 Skrevet 7. juli 2015 æsj utrolig voksent sagtAnonymous poster hash: abbce...447 4
Gjest 100%naturlig Skrevet 7. juli 2015 #5 Skrevet 7. juli 2015 Hola ) Hva synes damer om menn i skinny jeans,selv gikk jeg fra straight legs til slim fit og nå bruker jeg skinny jeans for damer.Tar jeg på meg noe annet nå så føler jeg at det bare er masse unødvendig stoff som henger og dingler:))Anonymous poster hash: abbce...447 Jeg har selv også den samme stilen. Jeg er tynn å går i skinny damejeans som sitter helt stramt på. Jeg liker ikke slapsete å løse jeans med mye stoff til overs!
Gjest 100%naturlig Skrevet 7. juli 2015 #6 Skrevet 7. juli 2015 Om man har kroppen og stilen til det, så synes jeg det ser kult ut Jeg går bare med skinny jeans er jo kvinne da, men alt av andre bukser passer meg ikke De kan sitte fint på rumpa, men på lårene så blir det altfor stort igjen, så ser ut som om jeg er tynnere enn det jeg er. Og det gjelder vel egentlig for enkelte menn også.. Kjøp det du føler deg -comfy- med Kult, at du syns trange og skinny jeans-stilen, kan være kul på menn, som har kroppen, stilen looken til det:)
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #7 Skrevet 9. juli 2015 Hvor kjøper dere skinny jeans? Jeg ser bare slim fit. Er det samme greia? Anonymous poster hash: 733fd...964
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #8 Skrevet 9. juli 2015 Slimfit ja, skinny jeans nei Anonymous poster hash: fc79a...d1c
Gjest 100%naturlig Skrevet 9. juli 2015 #10 Skrevet 9. juli 2015 Hvor kjøper dere skinny jeans? Jeg ser bare slim fit. Er det samme greia?Anonymous poster hash: 733fd...964 Skinny jeans får du kjøpt på de fleste klesforretninger. Litt mindre utvalg for menn, men for egen del, kjøper jeg for det meste skinny dame-jeans som er stramme nok, men ikke så feminint snitt. Liker jeanslook og slitt look best.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #11 Skrevet 9. juli 2015 Skinny jeans får du kjøpt på de fleste klesforretninger. Litt mindre utvalg for menn, men for egen del, kjøper jeg for det meste skinny dame-jeans som er stramme nok, men ikke så feminint snitt. Liker jeanslook og slitt look best. Så du bare går i dameavdelingen og prøver? Ser ikke det litt rart ut? Jeg vurderer å gjøre det samme fordi jeg har så korte ben, men blir det ikke rart å gå i damejeans? F.eks. som fremhever rumpa veldig? I tillegg har jeg veldig store legger, så det kan jo bli et problem… Er skinny jeans enda tynnere enn slim fit? Jeg spør fordi jeg ikke har funnet en eneste bukse som sitter fint, og jeg har prøvd. Mye. Anonymous poster hash: 733fd...964
Gjest lipgloss Skrevet 9. juli 2015 #12 Skrevet 9. juli 2015 gå i dameavdeling og prøv, er ikke noe problem i det hele tatt,de som jobber der er vant til det
Gjest 100%naturlig Skrevet 9. juli 2015 #13 Skrevet 9. juli 2015 Så du bare går i dameavdelingen og prøver? Ser ikke det litt rart ut? Jeg vurderer å gjøre det samme fordi jeg har så korte ben, men blir det ikke rart å gå i damejeans? F.eks. som fremhever rumpa veldig? I tillegg har jeg veldig store legger, så det kan jo bli et problem… Er skinny jeans enda tynnere enn slim fit? Jeg spør fordi jeg ikke har funnet en eneste bukse som sitter fint, og jeg har prøvd. Mye.Anonymous poster hash: 733fd...964 Hei! Ja, jeg går bare i dameavdelingen å prøver, det går helt fint. Omtrent ingen som sier noe på det. Har skjedd at noen har sagt at det er damejeans, men bare sagt at jeg er klar over det. Bare å gå i dameavd å prøve jeans, ingen som bryr seg, det er ganske vanlig, har sett andre gutter gjøre det også. Damejeans er ofte mer stretchy så går helt fint å få på, selv om du har grove legger. Til meg passer damejeans perfekt, på grunn av at jeg er tynn og jeans er mer unisex, selv om det er damemodeller. Skinny jeans er tynnere/trangere enn slimfit jeans. Hvis du vil ha skinny jeans som sitter steamt på, er det mye lettere å finne jeans som sitter fint på i dameavdelingen.
Gjest lipgloss Skrevet 9. juli 2015 #14 Skrevet 9. juli 2015 Hei! Ja, jeg går bare i dameavdelingen å prøver, det går helt fint. Omtrent ingen som sier noe på det. Har skjedd at noen har sagt at det er damejeans, men bare sagt at jeg er klar over det. Bare å gå i dameavd å prøve jeans, ingen som bryr seg, det er ganske vanlig, har sett andre gutter gjøre det også. Damejeans er ofte mer stretchy så går helt fint å få på, selv om du har grove legger. Til meg passer damejeans perfekt, på grunn av at jeg er tynn og jeans er mer unisex, selv om det er damemodeller. Skinny jeans er tynnere/trangere enn slimfit jeans. Hvis du vil ha skinny jeans som sitter steamt på, er det mye lettere å finne jeans som sitter fint på i dameavdelingen. word:)
gjestesen Skrevet 11. august 2017 #15 Skrevet 11. august 2017 På 7.7.2015 den 17.14, Gjest 100%naturlig skrev: Jeg har selv også den samme stilen. Jeg er tynn å går i skinny damejeans som sitter helt stramt på. Jeg liker ikke slapsete å løse jeans med mye stoff til overs! Bra vi er flere :-) hehe Jeg kjøper mine mest på nettet, gjerne zalando eller lignende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå