Gå til innhold

Hvis en date ber deg kvitte deg med kattene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du dater en fyr som er allergisk mot dyr. Han sier at dersom det skal være noen framtid i forholdet (flytte sammen) må du kvitte deg med kattene, fordi han er allergisk og er ikke villig til å ta medisiner.

Hva gjør du?

(det beste er jo så klart å IKKE involvere seg med noen allergikere i utgangspunktet, men dersom skaden allerede har skjedd...)

Anonymous poster hash: 49179...bb9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kvitter meg med daten.

SÅ avhengig er jeg ikke av en mann.

Anonymous poster hash: 2ac86...ee7

• Liker 25
Skrevet

Hvis du dater en fyr som er allergisk mot dyr. Han sier at dersom det skal være noen framtid i forholdet (flytte sammen) må du kvitte deg med kattene, fordi han er allergisk og er ikke villig til å ta medisiner.

Hva gjør du?

(det beste er jo så klart å IKKE involvere seg med noen allergikere i utgangspunktet, men dersom skaden allerede har skjedd...)

Har fått en sånn ultimatum jeg og tidlig i forholdet. Ville ikke ta medisin. For og si det sånn jeg har kattene enda  :catmilk:  :catmilk:

• Liker 15
Skrevet

Ikke kvittet meg med kattene i alle fall. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Finnes flere menn i verden...: ) 

Anonymous poster hash: 8e106...577
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror egentlig det største problemet er holdningen om at han krever at du skal kvitte deg med kattene så tidlig i datingfasen. Det gir et dårlig førsteinntrykk som sier noe om at personen er litt rigid, bastant og krevende å forholde seg til.

Jeg hadde sett på det som et red flag og trukket meg, ja.

Anonymous poster hash: 60683...a2c
  • Liker 14
Skrevet

Hadde problemet løst seg hvis han var villig til å ta medisin ville kattene vunnet. Hvis medisiner ikke er nok er jeg usikker.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde drukna kattene samme dag.

Anonymous poster hash: dea4a...ab7
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En ting er helt sikkert; hvis du kvitter deg med kjæledyr pga en date, så kommer du garantert  til å angre. 

Jeg er i forhold med en som er allergisk mot katter og som ikke ønsker å ta medisiner mot allergien. Hvis katten min fortsatt levde, så hadde vi måttet ha et stort nok hus til at katten kunne fått eget rom/del av huset, slik at alle ble fornøyde.

Han har aldri bedt meg kvitte meg med kjæledyret mitt, det er urimelig å be noen om det. Det er et rødt flagg at en bare valser inn i livet ditt og ber deg kvitte deg med kjæledyret ditt, et dyr som var der FØR han kom inn i bildet, et dyr du har et bånd til og har ansvar for. Det er ikke en veske,liksom.

Hvis han pusher på at du skal kvitte deg med katten så håper jeg at du kvitter deg med han i stedet.

Anonymous poster hash: 499be...25d
  • Liker 6
Skrevet

Kattene mine hadde jeg beholdt. Daten hadde jeg ikke beholdt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde drukna kattene samme dag.

Anonymous poster hash: dea4a...ab7

Ja, er det dagens forsøk på å få folk til å snakke til deg? Har du så vanskelig å få folk til å prate med deg at du må provosere frem en respons?

Anonymous poster hash: 499be...25d

• Liker 13
Skrevet

Daten hadde tapt. Har gjort det slutt med en kjæreste fordi han aldri kunne tenke seg å ha hund. Dumpa kisen og kjøpte meg hund. Bikkja er her fremdeles ;) 

• Liker 5
Skrevet

Nå er jo jeg allergisk, så allergisk mot enkelte dyr at medisiner fungerer ikke.. Men det har vært ett tilfelle hvor jeg møtte en mann, han sa ikke at han hadde noe dyr, viste seg at han hadde en katt...Jeg prøvde men var så allergisk at jeg tilslutt ikke kunne være der. Han sa at "Det er jo bare å ta medisiner, så fungerer det helt fint!" -nei, da var jeg allerede på max dose :fnise:

Så jeg forlot han. 
Men ville aldri stilt ett ultimatum til noen heller, meg eller hunden... Da for mange så er marsvinet eller katten en del av "flokken"

x)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør du?

Hva om det ikke funker mellom dere to?dahar du verken katter eller mann.

Dette er jo ett enkelt valg, du kvitter deg med mannen

Anonymous poster hash: d5570...431

• Liker 2
Skrevet

"Kom da pus - han dusten er borte"... :)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Mange kvinner som vil dø alene å bli spist av katter her inne.

Anonymous poster hash: 052be...e1a
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar!

Jeg droppet så klart fyren umiddelbart. Han mente jo jeg var rar som "skulle absolutt tviholde på kattene, og la dem styre livet mitt". 

Og jeg lot meg virkelig provosere over holdningen! 

TS 

• Liker 9
Skrevet

Mange kvinner som vil dø alene å bli spist av katter her inne.

Anonymous poster hash: 052be...e1a

Ja, for alle menn setter jo slike ultimatum? Nei...

• Liker 6
Gjest i am who i am
Skrevet

Menn med katteallergi er skikkelig turn-off for min del.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...