Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får jeg lov til å spørre hvilken? kollektiv for 8 personer med bad på deling, eller eget bad med kjøkken på deling bare? Og når tenker du å dra til Halden? 

Jeg valgte faktisk 8-mannskollektiv i håp om å bli kjent med andre litt lettere, får se hvordan det går. Litt skeptisk til hva andre folk anser som ryddig og hygiene men det er vel en del av sjarmen, haha.

Vet ikke helt enda, mulig jeg drar til helgen eller mandagen. Bor ikke fryktelig langt unna. :fnise: 

Enn du? 

Anonymous poster hash: 0c1e6...17a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg valgte faktisk 8-mannskollektiv i håp om å bli kjent med andre litt lettere, får se hvordan det går. Litt skeptisk til hva andre folk anser som ryddig og hygiene men det er vel en del av sjarmen, haha.

Vet ikke helt enda, mulig jeg drar til helgen eller mandagen. Bor ikke fryktelig langt unna. :fnise: 

Enn du? 

Fikk selv 8-mannkollektiv, hahah. Jeg drar allerede i morgen tidlig, tenker det er greit å bli kjent med "byen" i forkant. Bor i Oslo-sentrum, så blir ikke altfor lang vei på meg heller.

• Liker 1
Skrevet

Så bra! Kjenner absolutt ingen der så håper dette blir bra.. :danse:

Jeg kjente heller INGEN i byen, men ble fort kjent med de i klassen. Savner å bo der egentlig, for var så fint miljø og trivdes så godt der.

Jeg fikk plass i de nye boligene da, så slipper det gamle.

Aha! Blir sikkert fint :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fikk selv 8-mannkollektiv, hahah. Jeg drar allerede i morgen tidlig, tenker det er greit å bli kjent med "byen" i forkant. Bor i Oslo-sentrum, så blir ikke altfor lang vei på meg heller.

Haha, i all verden. Kanskje smart det!  :fnise:

• Liker 1
  • 1 år senere...
Skrevet
Den 9. juli 2015 at 0.35, Jolene skrev:

Har gått på skolen og bodd i Halden. De 2 beste årene av min studietid! Byen er koselig, trivdes kjempegodt. Jeg leide leilighet privat, ca 20 min unna skolen, fungerte bra med buss :) Skolen har dyktige lærere, men kunne godt vært pusset opp :P Alt i alt en meget positiv opplevelse! ;)

Litt gammelt innlegg, men spør likevel; hva er leieprisene i Halden? Lurer litt på Halden neste år...

Anonymkode: e211d...805

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt gammelt innlegg, men spør likevel; hva er leieprisene i Halden? Lurer litt på Halden neste år...

Anonymkode: e211d...805

For nesten 7 år siden lå de på rundt 3000. Da hdde jeg flaks, fordi jeg fant en leilighet på 30 kvm til den prisen. Skal du studere der nå, er det en fordel å følge med på markedet fra januar av. Ellers kan jeg virkelig anbefale Halden som studieby :)

• 1 år senere...
Gjest nediugennivK
Skrevet

Kjører en liten bump her, vurderer selv å søke studie i Halden til høsten..

Hvordan er det å studere der? Hvordan er de nye studenthyblene på Remmen? :)

Skrevet
1 time siden, nediugennivK skrev:

Kjører en liten bump her, vurderer selv å søke studie i Halden til høsten..

Hvordan er det å studere der? Hvordan er de nye studenthyblene på Remmen? :)

Hei, jeg bor ikke selv på hyblene, men har inntrykk av at folk er ganske fornøyde (med unntak av litt bråk osv son jeg regner med at er vanlig i andre studenthybler og). 

Halden i seg selv er en liten og trivelig by, og passer godt for de som ikke ønsker å studere i en av de vanlige storbyene.

selv har jeg snart fullført en Bachelor der og planlegger p søke på årsstudium i IT til høsten. Så jeg har ikke noe spess å klage på

Anonymkode: 01b14...4a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...