Ånei Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 Noen som har erfaring med høgskolen i Halden? Hva er best, pendle eller å skaffe seg en leilighet å bo der? Noen som har søkt, i så fall hva da? ☺️
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #2 Skrevet 7. juli 2015 Har ikke gått på skole der, men har vært innom. Virker som en fin by. Lykke til! Anonymous poster hash: 14096...a50
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #3 Skrevet 7. juli 2015 Har søkt både i Fredrikstad og Halden, håper på Fredrikstad siden det er nærmere der jeg bor nå. Aner ikke hva jeg skal gjøre om jeg ender opp i Halden! Anonymous poster hash: 3ed8d...ef9
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #4 Skrevet 7. juli 2015 Har søkt både i Fredrikstad og Halden, håper på Fredrikstad siden det er nærmere der jeg bor nå. Aner ikke hva jeg skal gjøre om jeg ender opp i Halden! Anonymous poster hash: 3ed8d...ef9 Hva har du søkt i Fredrikstad?Anonymous poster hash: 79c51...89c 1
Måndagsbarn Skrevet 8. juli 2015 #5 Skrevet 8. juli 2015 Har Halden som 3. valg her, kommer nok inn på 1. eller 2. valget men vurderer det. Halden er en flott by, jeg kommer nok til å pendle frem til jeg finner en passende leilighet i området Nærhet til grensa (billig mat som student er ikke feil!) og godt miljø utifra det jeg har hørt av andre. Fredrikstad er også en fin by, spesielt på sommeren, men Halden er overraskende koselig. Ikke noe å ha skrekken for, TS! Er helt flunkende nye studentboliger der også, hvis du vurderer det. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #6 Skrevet 8. juli 2015 Hva har du søkt i Fredrikstad?Anonymous poster hash: 79c51...89c Vernepleie, du da? Anonymous poster hash: 3ed8d...ef9
Ånei Skrevet 8. juli 2015 Forfatter #7 Skrevet 8. juli 2015 Så gøy! Jeg har selv søkt Bachelorstudium i informasjonssystemer! Gleder meg, meg gruer meg sinnsykt også.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #8 Skrevet 9. juli 2015 Vernepleie, du da? Anonymous poster hash: 3ed8d...ef9 Arbeid og velferdsfagAnonymous poster hash: 79c51...89c
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #9 Skrevet 9. juli 2015 Så gøy! Jeg har selv søkt Bachelorstudium i informasjonssystemer! Gleder meg, meg gruer meg sinnsykt også. Åh, det har jeg faktisk på andrevalget mitt! Anonymous poster hash: 3ed8d...ef9 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #10 Skrevet 9. juli 2015 Har gått 1 år på Høgskolen i Halden, på årstudium i statsvitenskap. Det er nok det absolutt traurigste jeg har vært med på, og valgte å ta resten av året via fronter og eksamener, og valgte å ikke møte opp mer. Ekstremt kjedelig fadderuke. Kun de samme stedene.. Veldig mange østfoldinger der (er selv østfolding) og da blir det mange som kjenner hverandre fra før i klassene. Det var et minus for min del. Dessuten er studenthyblene ikke mye å skryte av, og jeg vil anbefale å finne en privat leilighet i byen om du er så uheldig at du ender opp der. Fredrikstad er sikkert litt bedre, med bedre kro og by. Likevel - velg noe annet! Anonymous poster hash: 904ed...4cc
Ånei Skrevet 9. juli 2015 Forfatter #11 Skrevet 9. juli 2015 Hva med de nye studentboligene på Remmen? Har fått meg hybel der. Så dumt. Visste ikke at det var så dårlig miljø der. Gruer meg enda mer nå
Ånei Skrevet 9. juli 2015 Forfatter #12 Skrevet 9. juli 2015 Åh, det har jeg faktisk på andrevalget mitt! Anonymous poster hash: 3ed8d...ef9 Hva med første valget ditt? Er det i Halden?
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #13 Skrevet 9. juli 2015 Hva med første valget ditt? Er det i Halden? Førstevalget er i Fredrikstad, gitt. Men noe av fadderuken foregår jo også i Halden for begge stedene ser jeg. Kjenner egentlig ikke så mange i Østfold, så dette blir spennende Anonymous poster hash: 3ed8d...ef9 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #14 Skrevet 9. juli 2015 Halden er kjempekoselig! Ikke hør på folk som bare er opptatt av fadderuka og kroa, det er ikke det som er viktig. Miljøet på skolen er kjempekoselig. Anonymous poster hash: 6620a...05b 1
Ånei Skrevet 9. juli 2015 Forfatter #15 Skrevet 9. juli 2015 Halden er kjempekoselig! Ikke hør på folk som bare er opptatt av fadderuka og kroa, det er ikke det som er viktig. Miljøet på skolen er kjempekoselig. Anonymous poster hash: 6620a...05b Åhh, jeg håper det!
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #16 Skrevet 9. juli 2015 Førstevalget er i Fredrikstad, gitt. Men noe av fadderuken foregår jo også i Halden for begge stedene ser jeg. Kjenner egentlig ikke så mange i Østfold, så dette blir spennende Anonymous poster hash: 3ed8d...ef9 Hvor fant du info om fadderuka?Anonymous poster hash: 79c51...89c 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #17 Skrevet 9. juli 2015 Så gøy! Jeg har selv søkt Bachelorstudium i informasjonssystemer! Gleder meg, meg gruer meg sinnsykt også. jeg har tenkt å ta dette ved høgskolen i Telemark neste år. Hva slags jobb er det du sikter på etter endt utdanning? Anonymous poster hash: de010...7f7
Ånei Skrevet 9. juli 2015 Forfatter #18 Skrevet 9. juli 2015 jeg har tenkt å ta dette ved høgskolen i Telemark neste år. Hva slags jobb er det du sikter på etter endt utdanning? Anonymous poster hash: de010...7f7 Ender nok som brukerstøtte eller systemutvikling i en bedrift. Hva med deg? )
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #19 Skrevet 9. juli 2015 Hvor fant du info om fadderuka?Anonymous poster hash: 79c51...89c https://www.facebook.com/studentparlamentethiof Her ligger det en rekke arrangementer Anonymous poster hash: 3ed8d...ef9 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #20 Skrevet 9. juli 2015 Ender nok som brukerstøtte eller systemutvikling i en bedrift. Hva med deg? ) Nei det er jeg ikke sikker på, var derfor jeg spurte :-) takk for svarAnonymous poster hash: de010...7f7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå