Gjest Freakingawesome Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 Rar trådtittel, i know, men fant ikke på noe som beskrev problemet bedre. Så, nå har det seg slik at noen kvinner ikke vil date lave menn.. Fair enough tenker jeg, men det betyr også at jeg heller ikke gidder å kaste bort tiden min på dem. Jeg ser at noen jenter legger til høyden sin i profilen (er vel lei lave gutter i guess) så det gjør saken enkel, sveip til venstre. Men så har du dem som ikke skriver noe slikt i profilen. Jeg tenker, jeg kan jo skrive høyden min i teksten, men jeg synes det blir så sykt awkward. Oh btw, jeg er 165. Det funker liksom dårlig. Jeg kan jo også la vær å skrive noe men da ender jeg vel opp med å skuffe mange samt kaste bort min egen tid. Dessuten det å skrive det opp vil jo kinda vise at jeg har problemer med det. Noe jeg ikke har.. Gah. Stress Noen tips?
LoneWolf Skrevet 7. juli 2015 #2 Skrevet 7. juli 2015 (endret) Bare skriv det i profilteksten din? Hvorfor vil du matche med noen som ikke er interessert i å date deg og som kan komme til å fjerne matchen om/når høyden kommer frem? Vil du virkelig bli kjent med de som er så overfladisk at de utelukker deg som en potensiel partner kun på grunn av høyden din? Endret 7. juli 2015 av LoneWolf
annebanane Skrevet 7. juli 2015 #3 Skrevet 7. juli 2015 (endret) Skriv det i profilteksten eller vis det via et bilde med andre? Endret 7. juli 2015 av Moonwalker
Gjest Freakingawesome Skrevet 7. juli 2015 #4 Skrevet 7. juli 2015 Selvsagt vil jeg ikke skuffe andre eller kaste bort min egen tid, er kinda derfor jeg skrev tråden. Men hele det med å skrive det i teksten. Synes det blir så sykt teit. Et bilde var en god ide.. Får finne noen venner å ta et bilde med
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #5 Skrevet 7. juli 2015 Utrolig trist at høyden din i det heletatt er et issue på datingfronten. Bare skriv at hvis jentene ikke ønsker en lav mann så kan de svipe videre, så er de advart og du slipper å skrive nøyaktig hvor lav du er..? Anonymous poster hash: e6af8...111 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #6 Skrevet 7. juli 2015 Jeg synes ikke du behøver å skrive noe om det. Anonymous poster hash: f2d01...f4c 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #7 Skrevet 7. juli 2015 Jeg må innrømme at jeg har riktignok vært ute med en som var såpass lav, men for min del var det ikke bare høyden som var problemet. Hvis man er rimelig spinkel i tillegg så blir det enda verre. Bredden kan ta igjen for mangel på høyde for å si det sånn. Beklageligvis er det slik at jenter foretrekker høyde fordi man da tenker på dette med beskyttelse. En mann i mitt tilfelle, tynn som en strek og såpass lav - opp mot en mann på 180 og kraftig...man hadde valgt siste. Anonymous poster hash: 391bf...d0a
Gjest Freakingawesome Skrevet 7. juli 2015 #8 Skrevet 7. juli 2015 Jaja, sånn det at de fleste jenter foretrekker en mann som er høyere enn seg å alt det der er bare et faktum jeg har lært meg å leve med. Og jeg driter ærlig talt i hvorfor. Orker bare ikke å bruke tid på de som tenker sånn. det er det ingen som tjener noe på. Dessuten jeg er ikke perfekt selv, jeg hadde nok ikke datet noen som var overvektige, men i motsetning til høyde så vises vekt lett på bilder. Tror nok at et gruppebilde blir mitt svar her, det viser at jeg er lav men er samtidig diskret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå