Gå til innhold

Vær helt ærlige nå:

Aquarius

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Janna

Ho ho ho jeg hadde sex med meg selv og fortalte det til kjæresten min!!! :ler::ler::ler: Det er jo vanlig det?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ups.......jeg hadde sex med bestevenninden min og fortalte det til kjæresten min etterpå!!! :o :o

Det var hakket verre enn deg Vinga! :hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble litt i villrede over mine seksual kunskaper jeg nå.For jeg og kjæresten kyssa 98 ganger i går og ut av dette ble det tvillinger????

Er det så isi asså? :roll:

At det smakte Taco av våre sensuelle kyss er ikke så rart siden vi hadde det på Fredag :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart du er forvirra, Thea! Du har bare glemt å lese kapittel 4 i Seksual kunnskaper (Boken som alle har). Der står det at du kan bli gravid av kyss som smaker taco. Kysser du mer enn 50 ganger er det stooor sjans for at det blir tvillinger! :wink: Helt sant, asså :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, jaja tror jeg holder resultatet for meg selv jeg. :hoho:

Da lærte jeg noe nytt i dag også :hoho:

mvh Stein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

eeh... jeg hadde sex med kjæresten min i går kveld.. fordi det angivelig var "gøy, interessant, utviklende, utfordrende og en investering i fremtiden min"... he he..

...jeg har faktisk aldri hatt sånne "store" begrunnelser for å elske med noen noengang, jeg...det pleier bare å gå på autopiloten, det, på en måte... den der kåte autopiloten, vel og merke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...