Aquarius Skrevet 5. juli 2002 #1 Del Skrevet 5. juli 2002 http://www.humor911.com/innslagID.asp?innslagID=349 Dette er en ærlighetstest Hihi :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 5. juli 2002 #2 Del Skrevet 5. juli 2002 Ho ho ho jeg hadde sex med meg selv og fortalte det til kjæresten min!!! Det er jo vanlig det?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 6. juli 2002 #3 Del Skrevet 6. juli 2002 Den var morsom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 6. juli 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 6. juli 2002 Hehe..*Nikker* Helt normalt, Vinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2002 #5 Del Skrevet 7. juli 2002 Ups.......jeg hadde sex med bestevenninden min og fortalte det til kjæresten min etterpå!!! :o :o Det var hakket verre enn deg Vinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 7. juli 2002 #6 Del Skrevet 7. juli 2002 også glemte jeg å logge meg på igjen....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ejlanka Skrevet 7. juli 2002 #7 Del Skrevet 7. juli 2002 Hadde det samme som deg, Tuva!!! Hjelp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 8. juli 2002 #8 Del Skrevet 8. juli 2002 Jeg ble litt i villrede over mine seksual kunskaper jeg nå.For jeg og kjæresten kyssa 98 ganger i går og ut av dette ble det tvillinger???? Er det så isi asså? At det smakte Taco av våre sensuelle kyss er ikke så rart siden vi hadde det på Fredag :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 9. juli 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 9. juli 2002 Ikke rart du er forvirra, Thea! Du har bare glemt å lese kapittel 4 i Seksual kunnskaper (Boken som alle har). Der står det at du kan bli gravid av kyss som smaker taco. Kysser du mer enn 50 ganger er det stooor sjans for at det blir tvillinger! Helt sant, asså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stein Skrevet 9. juli 2002 #10 Del Skrevet 9. juli 2002 Hehehe, jaja tror jeg holder resultatet for meg selv jeg. Da lærte jeg noe nytt i dag også mvh Stein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 9. juli 2002 #11 Del Skrevet 9. juli 2002 Stein, erru feig eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 9. juli 2002 #12 Del Skrevet 9. juli 2002 eeh... jeg hadde sex med kjæresten min i går kveld.. fordi det angivelig var "gøy, interessant, utviklende, utfordrende og en investering i fremtiden min"... he he.. ...jeg har faktisk aldri hatt sånne "store" begrunnelser for å elske med noen noengang, jeg...det pleier bare å gå på autopiloten, det, på en måte... den der kåte autopiloten, vel og merke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå