Gå til innhold

Heller sex med en attraktiv mann, enn å gå ned i krav?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har vært der? 

Jeg møtte en mann fra nettet. Han sier at han ikke er interessert i forhold med meg, men at han ønsker å ha sex med meg. Det værste er at jeg heller vil ha sex med han enn å gå ned i utseende krav for å finne en partner? Jeg tror at jeg må ned i kravene for å klare å finne en partner, og det har jeg ikke helt den store gleden av. 

Har noen vært der jeg er? 

Og noen som har råd, og syn på saken? 

Anonymous poster hash: f5174...23c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har vært der?

Jeg møtte en mann fra nettet. Han sier at han ikke er interessert i forhold med meg, men at han ønsker å ha sex med meg. Det værste er at jeg heller vil ha sex med han enn å gå ned i utseende krav for å finne en partner? Jeg tror at jeg må ned i kravene for å klare å finne en partner, og det har jeg ikke helt den store gleden av.

Syns du det er kjekt å vite innerst inne at du er grei nok for sex men ikke forhold? Da bruker han deg jo bare til sex..

Anonymous poster hash: 5a306...250

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Syns du det er kjekt å vite innerst inne at du er grei nok for sex men ikke forhold? Da bruker han deg jo bare til sex..

Og hun bruker bare han til sex siden hun vet det fra starten av.

Hva er det med dere kvinner og dette gnålet om at "da bruker han deg bare til sex? Om hun har sex med viten om at han ikke vil noe mer så bruker jo for pokker hunj bare han for sex!

Så synes du det er kjekt å vite innerst inne at han er grei nok for sex selv om det ikke blir noe forhold= Da bruker du jo han bare til sex.

Anonymous poster hash: 562de...c85

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Hva er du ute etter da? Bare sex, eller et forhold? Med han her får du jo ikke noe forhold, men bare sex. 

Anonymous poster hash: 64682...00d
  • Liker 2
Skrevet

Hmm, nei, tror ikke det. 

Jeg tenker at du kanskje 'lærer' om du har sex med han. Kanskje det ikke er all-that, eller kanskje du forelsker deg. Men om det ikke er all-that, eller du forstår at han kun vil ha deg for that sexy time, så kanskje du klarer å senke kravene litt?

Eller kanskje du må snakke litt mer med de du mener er litt 'lavere' (kravsmessig?) Kanskje du blir positivt overrasket.

Uansett må jeg si at du skal ikke gjøre noe du ikke vil, ikke ha sex med han om du ikke vil. 

Skrevet

Det er vel ikke automatisk at de som er kjekke bare vil ha sex og de som ikke er så kjekke vil ha forhold heller.

Hvis du er ute etter å finne deg en mann som vil i et forhold med deg så kan du vel også bare beholde denne sexvennen til du begynner å date en mann du ønsker noe mer enn sex med. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært der ja.Nå var ikke den attraktive mannen jeg traff en som sa rett ut at han ikke var interessert i et forhold,men det ble jo tydelig etterhvert.Han har ikke hatt kjæreste på flere år,så det at han ikke vil ha et forhold med meg heller er ikke noe jeg tar personlig uansett.Ligger nok noen psykiske problemer bak der,at han ikke klarer å binde seg.

Det er ytterst få menn som tenner meg seksuelt,og det har blitt verre med årene.De andre jeg har møtt som har vært veldig keen på meg,har jeg ikke følt noe fysisk tiltrekning mot.Har nesten følt avsky ved tanken på fysisk kontakt med de.Dette er menn jeg har møtt på nettdatingssider.Der er det mange uerfarne menn også,og det er enda mer avtennende for min del.De har ofte ingen peiling hvordan de skal oppføre seg.

Anonymous poster hash: 13519...739
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes mennesker som deg er ganske tragiske. Jeg synes det er greit å ha preferanser, men å ha bestemte utseendekrav til partner synes jeg ikke noe særlig om. Du går glipp av utrolig mange flotte personer, muligens flottere enn de som fyller utseendekravene dine. At heller vil ha sex med en attraktiv mann enn å "gå ned i krav" høres helt latterlig ut for min del. 

Og nei, jeg er ikke en eldgammel stygging som ikke får meg noe. 

Anonymous poster hash: 97b1d...f08
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes mennesker som deg er ganske tragiske. Jeg synes det er greit å ha preferanser, men å ha bestemte utseendekrav til partner synes jeg ikke noe særlig om. Du går glipp av utrolig mange flotte personer, muligens flottere enn de som fyller utseendekravene dine. At heller vil ha sex med en attraktiv mann enn å "gå ned i krav" høres helt latterlig ut for min del. 

Og nei, jeg er ikke en eldgammel stygging som ikke får meg noe. 

Anonymous poster hash: 97b1d...f08

Det er ikke alltid viljestyrt hvem man tenner og ikke tenner på.Jeg kan selvfølgelig fire på enkelte krav. Har dumpet menn med bra utseende fordi jeg ikke likte personligheten også.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alltid viljestyrt hvem man tenner og ikke tenner på.Jeg kan selvfølgelig fire på enkelte krav. Har dumpet menn med bra utseende fordi jeg ikke likte personligheten også.

Og man kan bli ulykkelig av å ha sex med en som man vet ikke vil mer enn sex, så det er litt farlig. Man må forsøke å slutte å være forelsket i vedkommende. Slutter man med det, så vil man gjerne ikke ha sex heller 

• Liker 1
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Gjør som du vil og betal prisen. Ikke kom senere for å klage her fordi nå sitter du der som en forelska knulledukke.

AnonymBruker
Skrevet

Gjør som du vil og betal prisen. Ikke kom senere for å klage her fordi nå sitter du der som en forelska knulledukke.

Er det en bitter ridder i hvit rustning her?

Anonymous poster hash: 8bf3f...e6e

• Liker 2
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Er det en bitter ridder i hvit rustning her?

Anonymous poster hash: 8bf3f...e6e

Ikke i det hele tatt. Mitt innlegg er kun en observasjon av trådene her på KG. Jeg ber bare TS om å ikke klage etterpå når hun visste på forhånd hva hun gikk til.

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har vært der? 

Hvis du heller vil ha en kjekk knullekompis, som du altså kan få, enn en gjennomsnittlig partner, som du muligens kan få, om du senker kravene, noe du ikke vil, så er det vel bare å kjøre på, tenker jeg. Eller, jeg tenker vel heller, egentlig, at du kommer til å kjøre på uansett, helt uavhengig av hvilke syn på saken som dukker opp i denne tråden, og helt uavhengig av om andre har vært der du er, noe mange såklart har.

Anonymous poster hash: 3c7ff...cc6

AnonymBruker
Skrevet

Og hun bruker bare han til sex siden hun vet det fra starten av.

Hva er det med dere kvinner og dette gnålet om at "da bruker han deg bare til sex? Om hun har sex med viten om at han ikke vil noe mer så bruker jo for pokker hunj bare han for sex!

Så synes du det er kjekt å vite innerst inne at han er grei nok for sex selv om det ikke blir noe forhold= Da bruker du jo han bare til sex.

Anonymous poster hash: 562de...c85

Hehe ja du kan jo lure deg selv å tro det. Men fakta er at når han finner den jenta han syns er fin nok til forhold, så blir du byttet ut. Nei finn dere heller noen i egen liga. Mange menn puler jenter i skjul som de skjemmes over å vise frem for venner å familie. Ei sånn jente ville ikke jeg vært.

• Liker 1
Skrevet

Det er det vanlige. Bedre å ha sex med en attraktiv mann, enn forhold med en vanlig mann. Typisk det.

AnonymBruker
Skrevet

Det er sikkert mange damer som tenker som deg, og derfor trenger denne mannen aldri gå inn i noe forhold. 

Du kan godt ha sex med ham, men vær klar over faren ved at du i utgangspunktet, virker det som, er ute etter forhold. Du kan etterhvert begynne å få forhåpninger om forhold og bli helt gal på å se etter "tegn" på at han liker deg. Som at "oi nå ble han hele natta og spiste frokost, om et år er vi kanskje sammen". Til slutt kan du oppleve å ha kastet bort fler år på ham.

Anonymous poster hash: 49589...b06
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har vært der? 

Gjør det du har mest lyst til, det er ikke noe gale i å ha sex med en person som du syntes er veldig hot, selv om du vet  det ikke kan bli et forhold av det.

Dog et lite tips. Er forhold veldig viktig for deg, da ville jeg ikke ventet for lenge med å se etter en partner til dette formålet, bikker du litt over 30, vil interessentene fort dale, menn liker best jenter i 20 årene. 

Anonymous poster hash: a720a...47c

Skrevet

Gjør det du har mest lyst til, det er ikke noe gale i å ha sex med en person som du syntes er veldig hot, selv om du vet  det ikke kan bli et forhold av det.

Dog et lite tips. Er forhold veldig viktig for deg, da ville jeg ikke ventet for lenge med å se etter en partner til dette formålet, bikker du litt over 30, vil interessentene fort dale, menn liker best jenter i 20 årene. 

Anonymous poster hash: a720a...47c

Hvem vil ha sånne menn? :skratte:

• Liker 4
Skrevet

Noen som har vært der? 

Hvis du vil bli behandlet som skit så huske på når det her er over at det var ditt valg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...