Mor til to Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 Jeg skal til paris for første gang og lurer på om jeg må kjøpe et slags kort for å reise med buss, tog osv. Noe som heter Metro. Noen som kan dele erfaring?
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #2 Skrevet 7. juli 2015 Til Metroen kan du kjøpe dags/ukesreiser-mener det heter Visite Paris. Det er også automater der du enkelt kan kjøpe billetter. ( Veldig greit å ha med euro i småmynt ) Jeg kjøpte gjerne 10 billetter om gangen. Det går også rer tog, samme billettene kan brukes. Anbefaler å laste ned ulike apper/kart over metroen i Paris- enkelt og oversiktelig. Anonymous poster hash: 88353...ac6
Mor til to Skrevet 7. juli 2015 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2015 Å ja. Tusen takk for svar. Dette blir spennende. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #4 Skrevet 7. juli 2015 Bare å glede seg, byen er fantastisk. Reiste alene med barnet for første gang for 2 år siden, og vi måtte tilbake sommeren etter;) Kjenner byen "noe godt" nå hvis du lurer på noe mer er det bare å spørre:0) God reise! Anonymous poster hash: 88353...ac6
Christiane_W Skrevet 9. juli 2015 #6 Skrevet 9. juli 2015 Kjøp et ParisVisite pass for tiden du er i byen. Funker på både tog, buss og Metro. Jeg bruker stort sett metro som transportmiddel når jeg besøker Paris. Elsker Paris! Fantastisk by med helt egen stemning. God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå