Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er på leting etter en god ladyshaver. Lurer på hvilken som er best på markedet. 

Bør være enkel å håndtere, kunne barbere nedentil og i dusjen, og kunne brukes uten ledning. 

Har du en du er fornøyd med? 

Anonymous poster hash: 3bcdc...e91
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke phillps i allefall den var dritt den jeg hadde

AnonymBruker
Skrevet

ikke phillps i allefall den var dritt den jeg hadde

Hvilken? Finnes jo mange forskjellige i merket Philips...

Anonymous poster hash: 3bcdc...e91

Skrevet

Gir denne en tett, glatt barbering, som med høvel? :)

Anonymous poster hash: 5b310...883

Nei, og det tror jeg ingen ladyshavere gjør..

Det blir ikke det samme pga høvel er skarp og kommer tettere nedpå huden. Jeg bruker bare ladyshaveren nedentil pga jeg kan ikke bruke høvel der pga jeg får røde nupper som blir irriterte/betente og klør som bare juling uansett hva jeg gjør av tiltak for å forebygge det. På legger og armhuler foretrekker jeg høvel. 

Men resultatet blir likevel bra synes jeg, ingen synlige stubber selv om det ikke blir like glatt som når man er nybarbert med høvel. Jeg liker også at den har trimmefunksjon, sånn at man kan stusse litt hvis man ikke vil være helt glattbarbert nedentil. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, og det tror jeg ingen ladyshavere gjør..

Det blir ikke det samme pga høvel er skarp og kommer tettere nedpå huden. Jeg bruker bare ladyshaveren nedentil pga jeg kan ikke bruke høvel der pga jeg får røde nupper som blir irriterte/betente og klør som bare juling uansett hva jeg gjør av tiltak for å forebygge det. På legger og armhuler foretrekker jeg høvel.

Men resultatet blir likevel bra synes jeg, ingen synlige stubber selv om det ikke blir like glatt som når man er nybarbert med høvel. Jeg liker også at den har trimmefunksjon, sånn at man kan stusse litt hvis man ikke vil være helt glattbarbert nedentil.

Takk for flott svar! :)

Anonymous poster hash: 5b310...883

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...