AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #21 Skrevet 9. juli 2015 Reklamemodell, kanskje? http://www.casting.no/avansert_sokeresultat.php?fornavn=&TalentID=&StatusID=4&Bynavn=&KjonnID=&HarfargeID=&aldertil=&alderfra=&HarlengdeID=&hoydefra=&hoydetil=&AnsiktsharID=&EtnisitetID=&WAQueryBuilder1=1&Submit=Start+s%C3%B8k Anonymous poster hash: 01fc6...b7f Tusen takk!! Anonymous poster hash: 78140...883
wintergirl Skrevet 9. juli 2015 #22 Skrevet 9. juli 2015 Har funnet et modellbyrå her i byen (litt mindre by) men synes ikke det virker så seriøst og vil gjerne prøve meg f.eks i Oslo eller noe slikt Og ja, enig med deg. Tydeligvis noen som sliter med at jeg får komplimenter for mitt utseende. -TSAnonymous poster hash: 78140...883 Rager ikke 160 cm, men har selv fått en del komplimenter. Men mange jenter som skal slenge bemerkninger på hvor lita jeg er støtt og stadig. Noen av dem rager så vidt det er litt over meg. Ja, ja. De sliter vel med seg selv når de har så behov for å slenge om seg til andre.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #23 Skrevet 9. juli 2015 Rager ikke 160 cm, men har selv fått en del komplimenter. Men mange jenter som skal slenge bemerkninger på hvor lita jeg er støtt og stadig. Noen av dem rager så vidt det er litt over meg. Ja, ja. De sliter vel med seg selv når de har så behov for å slenge om seg til andre. Ja, jeg sier bare at jeg fyller meg selv fra topp til tå og er fornøyd med høyden min. Får faktisk normalt sett ikke noen bemerkninger fra andre jenter. Det er kun menn som synes det er morsomt at jeg står i butikken og hopper for å nå opp til ting fra øverste hylle osv Men jeg har ingen problemer med den høyden jeg har. Er veldig fornøyd med den jeg er, og håper du er fornøyd også Anonymous poster hash: 78140...883 1
wintergirl Skrevet 9. juli 2015 #24 Skrevet 9. juli 2015 Ja, jeg sier bare at jeg fyller meg selv fra topp til tå og er fornøyd med høyden min. Får faktisk normalt sett ikke noen bemerkninger fra andre jenter. Det er kun menn som synes det er morsomt at jeg står i butikken og hopper for å nå opp til ting fra øverste hylle osv Men jeg har ingen problemer med den høyden jeg har. Er veldig fornøyd med den jeg er, og håper du er fornøyd ogsåAnonymous poster hash: 78140...883 Syns det er en nydelig høyde. Veldig feminin og søtt. Opplever ikke at menn sier stort, smiler når jeg spør pent om de kan ta ned noe for meg Men noen damer som ikke er så fornøyd med seg selv må slenge litt. Syns det er mange flotte damer i alle str og det som gjør de ekstra flotte er en pen og selvsikker innside
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå