Gå til innhold

Tips til presang til pappa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen !

Trenger sårt noen gode tips til bursdagspresang til min pappa. Han blir 60 år snart, og jeg aner ikke hva jeg/vi skal finne på.

Tror min pengegrense er satt til max 1000 kr. (I likhet med mine søsken har jeg det trangt økonomisk akkurat nå :-( )Men dersom vi spleiser, så er vi kanskje oppe i 2500 kr.

Pappa har egentlig ikke noen spesielle hobbyer. Er typen som liker å slappe av med ei god bok og et glass rødvin. Og alkohol og litteratur har jeg egentlig ikke lyst til å gi til denne dagen.

Har dere noen spesielle og fine tips til ideer? Noe sånn som virkelig viser at vi er kjempeglade og setter stor pris på pappen vår? Uten at gaven blir for "kvinnelig" hvis dere skjønner....?

Mottar alle ideer med STOR takk!

Hilsen Ella

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de aller fleste 60 åringer har alt de trenger og mere til.. -

Så hva med et Vin og matkurs .. ??

Vinmesse

Kursoversikt

evt. noe fritidsutstyr .. en fin kikkert el. - eller et spaopphold - for ham og mor deres?

Som dette?

Skrevet

Takk for tips, Lillebille!

Men det er liksom ikke noe for pappen min med kurs og spa. Han er liksom litt for traust og "mannfolk" når det gjelder slik :ler:

Han er nok noe konservativ..... :roll:

Hilsen Ella

Skrevet

Fallskjerms hopping? min far blir og 60 år og dette er noe han ønsker seg..

Skrevet
Fallskjerms hopping? min far blir og 60 år og dette er noe han ønsker seg..

Nei!!! Ikke pappa!!! :hoho:

Han hadde fått hetta!

Tenk: trygg traust type på 60 år uten ambisjoner om å blir en godluktende Don Juan eller en ekstremsporter :ler:

Hilsen Ella

Skrevet

Hva med en mer "traust" ferietur? Et fint og tradisjonsrikt sted i Norge eller Europa. Du sier han liker å lese,hvis han er glad i kunnskap kan det jo være et sted med et kjent museum feks?

Skrevet

Faren min feiret rund dag nylig og vi kjøpte en Dremmel. (Sånn her miniverktøy som kan gjøre det meste fra å gravere til å bore. )

Og den ble virkelig beundret på gavebordet (av kompisenen til faren min) Tidligere har vi gitt ham redningsvest (av den aller aller minst typen... han er fritidsfisker)

Det høres kjedelig ut, men klær er også en god ide... menn flest hater jo å kjøpe klær. Så en fin fleece, ei jakke eller lignende kan være ok.

Digitalt kamera, eller fotoskriver er også en fin resang om han har slike interesser. En fotoskriver koster omtrent en tusenlapp.

Skrevet

Hei Anna!

Tror du er inne på noe. Verktøy som lager maskinlyder er alltid midt i blinken for pappa, men jeg vet liksom ikke om han trenger noe. Men noe som har med verktøy å gjøre kan være tingen...

Han og mamma har jo nettopp pusset opp et gammelt hus, så nå er det hagen som står for tur. Kanskje noe spesialverktøy til hagefixing?

Noen ideer?

Anyone?

Alt mellom himmel og jord, men ikke for vilt...?

Skrevet

Elektrisk hekkesaks er veldig gøy..

Og løvblåser .. det er helt topp... kan anbefales på det varmeste..

Skrevet

Pappaen min sverger til en elektrisk kanttrimmer for hagen - han vil aldri ta i en kantsaks igjen...

Skrevet

Hva med noen nye hagemøbler?

Er jo ikke akkurat sesong for det nå lenger, men dere kan feks. kjøpe en flott benk som dere kan gravere inn navnet hans på eller noe... Eller navnet på gården kanskje.

Skrevet

Eller noe morsomt fra Frank Smed?

- som fakkelholder med monogram, smijernsbenk eller hagefugler - det er vel litt vilt .. men så lenge de ikke flyr sin vei.. for vilt..

Utendørs badestamp blir kanskje for dyrt... - men få med hele slekta kanskje...her

Skrevet

Er han flink til å trimme? Eller er han ikke, men bør bli flinkere? Kjøp gåstaver til ham! Fin gave, og en gave men omtanke; Du vil at faren din fortsatt skal holde seg på sprek som mulig... :)

Skrevet

Takk for masse flotte tips!

Likte veldig godt Frank Smed sine produkter, LilleBille. Tusen takk. Skal bla igjennom hele greia nå.

Joda, trimme gjør han hver bidige dag, da foreldrene mine har to store mynder....

Takk alle sammen!

Ps. bare fortett og tips meg!

Hilsen Ella

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...