PaperFlower Skrevet 6. juli 2015 #1 Skrevet 6. juli 2015 Dette har hendt flere ganger og jeg begynner å bli rimelig lei. Føler for å få blåst ut litt irritasjon her, samt høre om dette virkelig er en "normal" oppførsel blant voksne mennesker. Jeg står i kø på butikken og det er noen foran meg som legger på varene sine. Når de har lagt på varene, lar de vogna eller handlekurven stå MIDT i veien for meg, de puffer den ikke til siden eller noe. De betaler, pakker varene sine og går. Deretter må JEG puffe den ut av veien, eller brette ned håndtaket på handlekurven og sette den under kassen (der den skal stå.) Den første gangen det skjedde var det ei kjerring (ja, velger å kalle henne det) på ca. 50 år som lot handlevogna si stå igjen midt foran der jeg betaler. Jeg ga henne et stygt blikk mens jeg puffet vogna mot henne der hun sto og pakket, men hun enset meg ikke en gang. I dag var det et par med tvillinger (går jeg ut ifra) i hver sin sele på brystet. Kona gikk og pakket varene, mens mannen la på resten av varene på disken. Da han var ferdig med handlekurven lot han den ikke bare stå MIDT foran disken så jeg ikke nådde til, men han giddet ikke en gang å legge ned hånddtaket så jeg lett kunne skyve den unna. HERREGUD. Den godt voksne mannen klarte ikke det en gang! Han betalte, og gikk for å pakke med dama. Jeg ble nesten helt i sjokk; hva slags oppførsel kommer han til å lære disse barna sine? Er dette normal oppførsel? Gjør dere det? Tenker folk virkelig ikke på andre rundt seg? 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #2 Skrevet 7. juli 2015 Det irriterer oss i kassa også, skal jeg si deg! For vi vet hvor mye det irriterer dere kunder.. og irriterte folk irriterer hverandre, så blir det en dårlig dag på grunn av sånt småtteri:P Når jeg selv er kunde, og ser sånne ting skje, pleier jeg å si "unnskyld, skal du ikke sette vekk kurven? hvis noen kommer med rullator eller rullestol har de ikke sjans på å komme frem..." og da forstår de som regel og tar den vekk. Ikke alltid folk er slemme/teite med vilje, de bare vet ikke bedre. Selvsentrert, ja, men ikke slemt. Anonymous poster hash: 75a27...799 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #3 Skrevet 7. juli 2015 Setter alltid på plass kurver og vogner. Og stabler kurvene skikkelig om ikke de foran meg har gjort det. Og blir litt irritert på de som ikke gjør det, siden de skaper unødvendig merarbeid for de ansatte. Anonymous poster hash: 5d871...769 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #4 Skrevet 7. juli 2015 Selvfølgelig!Anonymous poster hash: 24dc4...263
Gjest Trollkarlen Skrevet 7. juli 2015 #5 Skrevet 7. juli 2015 Hadde det vært lovlig så hadde jeg delt ut nakkeskudd til samtlige.
Pawn Hearts Skrevet 7. juli 2015 #6 Skrevet 7. juli 2015 Hvis noen ikke har satt vogna på plass, gjør jeg det for dem og tjener euroen de har puttet på for å få vogna løs, så det er bare hyggelig (det har bare skjedd meg én gang). Kurvene tjener jeg jo ikke noe på, men det er sjelden folk ikke rydder dem vekk etter seg. Og ja – jeg rydder alltid vekk mine egne vogner og kurver. 1
Pawn Hearts Skrevet 7. juli 2015 #7 Skrevet 7. juli 2015 Hadde det vært lovlig så hadde jeg delt ut nakkeskudd til samtlige. Jeg tror ikke det er dødsstraff for slike ørsmå forseelser noe sted i verden. 3
Gjest Trollkarlen Skrevet 7. juli 2015 #8 Skrevet 7. juli 2015 Jeg tror ikke det er dødsstraff for slike ørsmå forseelser noe sted i verden. Mest sannsynlig gjør en slik person det samme hver gang de er i butikken. Verdig et nakkeskudd for å si det mildt.
PaperFlower Skrevet 7. juli 2015 Forfatter #9 Skrevet 7. juli 2015 Godt å se at jeg ikke er den eneste det irriterer. Nevnte det til broren min i etterkant, og han sa bare "Hvorfor kaster du bort energi på de? De fortjener ikke den energien og den frustrasjonen du har. Bare la det gå." ... Kjente jeg bare ble enda mer provosert. Angrer på at jeg ikke sa noe til de. Makan til oppførsel... Fysj.... Burde holde seg hjemme hvis de ikke kan oppføre seg ute blant folk. 1
Pinkee Skrevet 7. juli 2015 #10 Skrevet 7. juli 2015 Setter alltid på plass etter meg, og jeg er slik gal gammel dame, at jeg kan finne på å sette på plass andres vogner og. Liker ikke slikt rot. Men, har ikke opplevd at folk setter fra seg vogner ved kassen da. Og, håper jeg slipper å oppleve det og.
Auri Skrevet 7. juli 2015 #11 Skrevet 7. juli 2015 Setter på plass min egen vogn og kurv, og gjerne andres om det er rotete. Opplevde en gang at fyren foran meg i ikke bare lot kurven (av den store typen man drar på gulvet, en ganske stor og solid en) stå igjen på gulvet, han dyttet den bakover så den slo meg i knærne. Grrrr. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #12 Skrevet 7. juli 2015 Jeg setter alltid på plass om jeg har tid. Og det har jeg alltid, fordi det tar bare 2 sekunder mer. Er blitt en vane og jeg mener alle burde gjøre det, meeen det finnes ting som irriterer meg mer så dette er ikke det verste jeg har hørt om... Anonymous poster hash: c82f4...f5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå