Lemoni* Skrevet 6. september 2004 #1 Skrevet 6. september 2004 kan hende jeg er blind, men jeg kan ikke finne noen shipping-info på lookfantastic.. kan noen fortelle meg om de deler opp i flere forsendelser slik at man slipper unna tollen? takk! L*
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2004 #2 Skrevet 6. september 2004 LF skriver ned verdien utenpå pakken. Har aldri hatt trøbbel med dem.
jouvel Skrevet 7. september 2004 #3 Skrevet 7. september 2004 Jeg har bestilt fra dem tre fire ganger, og en pakke var en ganske stor bestilling. Tror verdien i NOK var ca 500 kroner. Alt kom i samme pakke, men utenpå pakken hadde de skrevet "vareprøve". Jeg tror de har skjønt hvordan man skal komme seg forbi tollen i norge.
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2004 #4 Skrevet 7. september 2004 Jeg tror ikke du skal forvente at de vet toll-grensen i Norge... Bestill i flere omganger. Tror de skriver reell verdi utenfor pakka nå, det gjorde de i hvert fall med min pakke for noen uker siden.
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #5 Skrevet 7. september 2004 Den siste pakken jeg bestilte derfra ble tatt i toll. var på ca.300kr.. måtte betale 147kr ekstra i fortolling.. selv om de hadde skrevet ned verdien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå