Solstråla80 Skrevet 6. juli 2015 #1 Del Skrevet 6. juli 2015 Hvilket stelleunderlag har dere på stellebordet, og hva er bra/dårlig med det? Og hva gjør dere når dere er utenfor huset? Har dere med noe slags reise-underlag? Evt hvilket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #2 Del Skrevet 6. juli 2015 Vi har den enkleste fra Ikea på ett sted og steller på flispledd på gulv et annet sted (har flere boliger..) Er fornøyd med begge, men liker nok best å stelle på gulvet. Når vi er ute har vi en enkel stellematte som fulgte med stelleveska (en fra bugaboo). Og så har jeg kjøpt voksduk som jeg har klipt i passe størrelse som vi bruker. Anonymous poster hash: 7bcb2...7b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SjiraffenLaffen Skrevet 6. juli 2015 #3 Del Skrevet 6. juli 2015 På badet nede har vi ett i plastikk og på badet oppe har vi ett i stoff. Anbefaler plastikk på det sterkeste. Mye lettere å vaske over. Vårt har også kanter som går litt opp. På tur har vi engangs underlag fra Libero og et samnenleggbart strlleunderlag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #4 Del Skrevet 6. juli 2015 Vi har et fra jysk tror jeg det var, med skumgummi inni. Har noen praktiske håndkletrekk som vi bruker utenpå, med strikk rundt kanten. Skifter disse ved behov. Veldig fornøyd med løsningen.Anonymous poster hash: a9bb9...331 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #5 Del Skrevet 6. juli 2015 Jeg har et håndkle, bare. Funker det også Anonymous poster hash: 0272b...c8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #6 Del Skrevet 7. juli 2015 Har stellematte i plast som hører til stellekommoden. Legger håndkle oppå. Ute på tur bruker jeg stellematten som hører til stellevesken, med et engangsstelleunderlag fra Libero oppå. Evt steller jeg i vogna med Libero stelleunderlag under babyen Anonymous poster hash: 2b9a9...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå