Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Jeg ser lett ned på dem som har fullt av elementære rettskrivingsfeil, men den fikk jeg jo rett i fleisen...

I.o.m. at folk kan ha dysleksi, så er ikke det så veldig sympatisk.

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Hovmod - en av de syv dødssynder...

Ser dere ned på andre, eller klarer dere å la være?

Klart jeg ser ned på andre. Jeg er da bare et vanlig menneske. :wink:

Gjest LoisLane
Skrevet

Nei.

Det er vel generelt lite sympatisk å se ned på folk.

Gjest Valhalla
Skrevet
Er det kanskje fordi jeg skrev noe du mislikte?

Ja jeg misliker at folk ikke kan la andre omgi seg med den luksus de vil når de har råd til det.

Skrevet

HEI!!!

JEG skrev ikke det der!!!!

Ser ikke ned på folk med elementære rettskrivingsfeil, quote rett her din slange, vil ikke ha på meg andres "fordommer"! har nok med mine egne. :ler:

Skrevet

Det var ikke du som sa du skyldte på Loislane, da. Nå prater je gaggu med meg selv. Toppen av hovmod, dette.

Skrevet

Sånn kan godt jeg tenke også, for neste dag og gå i butikken kledd på samme måten selv fordi jeg rett og slett ikke gidder den dagen. :ler:

Jeg har en deilig oransje joggebukse i velour, med hvite striper som ser alldeles jævlig ut på meg, og sikkert på de fleste andre også. Den og en gråbeige halvlang genser går jeg rundt i huset med på fritiden, og det hender jeg går i butikken sånn også, rett og slett fordi jeg driter i hva folk synes om antrekket mitt lørdag formiddag.... Man kan ikke drive å pynte seg av frykt for hva almenheten skal mene.... :wink:

Skrevet
Sto på butikken i dag, foran meg sto en kraftig dame på min egen alder. Kjedelig på håret, joggebukse, ikke direkte pen, utgåtte helsesko på beina. Og jammen slang hun ikke med et Se & Hør mens hun sto i køen. Jeg tenkte mitt. :roll:

Hihi, tenk om det var meg? :ler:

Noen ganger går jeg på butikken rett borti gata, i joggesko, hullete joggebukse bustete hår, null sminke og sløvt uttrykk i fjeset, mens jeg handler meg grændis og S&H. Da føler jeg meg skikkelig baaaad. Men jeg nekter å fiffe meg opp for å gå 10 min ut.

Men jeg har det helt bra assa!!

Og ja, jeg ser ned på andre i ny og ne.

Skrevet

Uff. Tulledebatt. Selvfølgelig ser vi ned på andre! Hva skulle vi ellers bedrevet tiden med?

Her er min 10 på topp rankingliste over de som er meg underlegne. Slike personer pleier jeg gjerne spytte på etter å først å slenge noen syrlige kommentarer:

1: Idioter (mindre enn 110 i IQ)

2: FRP-velgere (mindre enn 80 i IQ)

3: Nasjonalister

4: De som er uenige med meg

5: Religiøse

6: Feite mennesker (over 1,25 BMI)

7: Arbeidsledige

8: Pensjonister

9: Anorektikere

10:Bodybuildere

Skrevet

De som konstant er ute etter meg: Jehovas vitner.

De elsker å trenge seg inni huset mitt og snakke om det samme hver gang. De elsker å sløse bort tida mi med å snakke om det samme på gata. Men de driter i hvor mange ganger jeg sier om at jeg er uinteressert.

Gjest StoreSky
Skrevet
Uff. Tulledebatt. Selvfølgelig ser vi ned på andre! Hva skulle vi ellers bedrevet tiden med?

Her er min 10 på topp rankingliste over de som er meg underlegne. Slike personer pleier jeg gjerne spytte på etter å først å slenge noen syrlige kommentarer:

1: Idioter (mindre enn 110 i IQ)

2: FRP-velgere (mindre enn 80 i IQ)

3: Nasjonalister

4: De som er uenige med meg

5: Religiøse

6: Feite mennesker (over 1,25 BMI)

7: Arbeidsledige

8: Pensjonister

9: Anorektikere

10:Bodybuildere

Føyer til folk som drar på camping og griller i LIKE grill-dresser... og folk med små skjøde-hunder i Frognerparken....Og overpynta pene stilige damer med masse, tilsynelatende, selvtillitt..(litt misunnelig.?!) Og..Og...

Jar masse fordommer jeg, men jeg går ikke rundt og sier eller plager noen fordet! (bortsett fra her på internett- men det gjelds ikke! :tunge1: )

Skrevet

Jeg kan godt si at det de holder på med er noe tull, men å se ned på personen i seg selv er noe annet. Vi er alle ofre av vår kultur :P

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg tok feil, hovmod er IKKE en av de syv dødssyndene. Det viser seg etterhvert at jeg er en av de som har minst grunn til å være hovmodig...

Skrevet
Jeg tok feil, hovmod er IKKE en av  de syv dødssyndene. Det viser seg etterhvert at jeg er en av de som har minst grunn til å være hovmodig...

Nei, det er kanskje ikke en av dødssyndene. Men den ligger jo ganske tett opp til den som heter "forfengelighet" da.

Ref Al Pacino som djevelen i "Djevelens advokat" - "Vanity, my favourite sin"

(eh - hvordan staves "synd" på engelsk egentlig... :oops: )

Skrevet

å, jeg kom på en gruppe jeg har helt ville fordsommer mot, og det er alle som kommer fra arendal. jeg er nesten arendal-nazist.

Gjest Anonymous
Skrevet
å' date=' jeg kom på en gruppe jeg har helt ville fordsommer mot, og det er alle som kommer fra arendal. jeg er nesten arendal-nazist.[/quote']

Det er faktisk et par av dem her inne, jeg fikk en sur pm da jeg for en stund siden generaliserte over et par Arendalsransmenn i varetekt.

Watch out!

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...