AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #2 Skrevet 6. juli 2015 Jeg vet de har det på apotek, der finnes det kremer som kan redusere rødming etter en tids bruk. Men jeg har ikke kjøpt noen selv, så håper andre kan tipse deg Anonymous poster hash: 1c991...84b 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #3 Skrevet 6. juli 2015 Oisann, var på mobilen og den postet før jeg rakk å skrive noe.. Jeg sliter veldig med rødming i kinnene. Uansett hvor dekkende foundation jeg har vises det ekstremt godt. Blir knallrød. Uansett om jeg er sint, trist, blir litt svett, er kald, stresset og you name it. Blir like rød som en tomat. Kan ha på 3 lag med foundation, primer OG concealer (prøvde det under en skolerevy) og jeg blir fremdeles knallrød. Kan ligge på sofaen og begynne å rødme fordi det er varmt. Noen som har tips til produkter som kan ta vekk noe av rødmingen eller som kan skjule det litt? Blir ekstra usikker på meg selv for jeg merker at kinnene brenner.. Er ganske blek (NW10-15) så kan det ha noe å si? Er veldig sjenert fra før og dette hjelper ikke akkurat på selvfølelsen. Har vært sånn i mange år (er 21 nå) Anonymous poster hash: 2e8f2...8b5
Tank_Girl Skrevet 8. juli 2015 #4 Skrevet 8. juli 2015 Har lest på andre sider at betablokkere eller spesielle kremer kan hjelpe. Har slitt litt med dette selv, kan gå fra normal til sprutrød på få sekunder hvis jeg f.eks kommer inn i et rom hvor det er litt varmt, eller hvis jeg stresser mye. Er også normalt ganske blek men rødfargen er merkbart mindre når jeg har fått litt sol og brunfarge
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #5 Skrevet 8. juli 2015 Har du snakket med legen om du kanskje har rosacea? Det har jeg og det startet slik. Alltid hadd lett for å rødme, men det ble verre med årene og utviklet seg til sprengte blodkar og en subtype med kviser/kviselignende utslett. Etter at jeg har fått krem som virker mot rosacea er jeg mye bedre fra selve rødmingen. Har også funnet ut hva som trigger det både av kosthold og miljøet rundt. Anonymous poster hash: 6ff27...1c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå