AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #1 Del Skrevet 6. juli 2015 Jeg har helt overraskende fått en Londontur for to, siste helgen i juli og har aldri vært der før. Er derfor litt usikker på hva vi bør få med oss av attraksjoner mm og lurer også på om det er anbefalt å kjøpe et sånt London-kort. Og da evt med eller uten tog/bane inkludert. De kortene er jo relativt dyre så derfor lurer jeg på om noen har erfaring i om det lønner seg eller ikke. Vi skal være der fra torsdag til søndag.Anonymous poster hash: 8b402...29a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #2 Del Skrevet 6. juli 2015 Man må haste gjennom ganske mye hver dag og bare gå på de tingene som er dyre for at det skal lønne seg noe særlig. Mange museer og interessante steder er gratis, så jeg synes heller dere skal finne ut hva dere har mest lyst tll å se og så vurdere om det blir billigere med passet. Anonymous poster hash: b1cb6...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #3 Del Skrevet 9. juli 2015 Selv om museer er gratis, så har enkelte museer sånne glass kuber for donasjoner for arbeidet de gjør. Det er jo for så vidt greit, det er jo mye fint å se. Men måten det ble gjort på, spesielt på Science museum, syns jeg ikke noe om. De hadde kasse ved ingang for salg av bøker, og en sånn glass kube, og damen som sto i kassa sa i det vi gikk forbi, vennligst donèr. Ble helt satt ut. Virket litt påtvunget, til å donere. Hadde vært bedre om de sto 5 pund per pers i billett pris. Endte opp med å gi ett pund på pur F Anonymous poster hash: 8a87a...311 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 9. juli 2015 #4 Del Skrevet 9. juli 2015 Har ikke kjøpt London-pass de gangene jeg har vært der, prisen er ganske stiv og siden hverken forloveden eller jeg er veldig opptatt av typiske turistattraksjoner tviler jeg på at det hadde lønt seg for oss. Kikket litt på hjemmesiden til London-pass og forstår det sånn at man sparer maks med å besøke minst tre attraksjoner per dag. Om det eneste dere ønsker å gjøre i London er å besøke turistattraksjoner kan det sikkert lønne seg, men personlig synes jeg det høres mest masete ut å skulle besøke tre eller flere attraksjoner på en dag. Vil heller anbefale dere å kjøpe Visitor Oyster card om dere planlegger å bruke kollektivtransport. Man sparer en del på det sammenlignet med å kjøpe papirbilletter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #5 Del Skrevet 11. juli 2015 Eller kjøp et vanlig Oyster card når dere kommer dit, de kan ta 7-dagerskort i tillegg til vanlige reisepenger. Du må ha Oyster eller et annet kort for å reise med buss siden ikke du får betalt med kontanter. Anonymous poster hash: b1cb6...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå