AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #1 Skrevet 6. juli 2015 Kan linjer fra nesen og ned mot munnviken fikses med botox? jeg er bare 25 og har ikke noe rynker enda men disse linjene er ganske tydelig på med. Både min mor og mormor har de samme linjene. Finner ikke så mye info om det på nettet Anonymous poster hash: cf0a4...8f6
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #2 Skrevet 6. juli 2015 De linjene må fylles, typisk med Juvederm. Botox vil ikke gjøre så mye med de linjene fordi de er der også når du er helt avslappet i ansiktet. Anonymous poster hash: 0a735...0ac
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #3 Skrevet 6. juli 2015 Kan linjer fra nesen og ned mot munnviken fikses med botox? jeg er bare 25 og har ikke noe rynker enda men disse linjene er ganske tydelig på med. Både min mor og mormor har de samme linjene.linjer.jpeg Finner ikke så mye info om det på nettetAnonymous poster hash: cf0a4...8f6 Du må bruke filler. Eks juviderm Anonymous poster hash: c82cd...4d7
leonie Skrevet 7. juli 2015 #4 Skrevet 7. juli 2015 Du kan prøve øvelser som styrker musklene i ansiktet. Søk på "face exercise", "face yoga" eller "facercise" sammen med ordene "marionette lines/folds" på youtube og nettet. Jeg har sett at det finnes spesielle øvelser som er til for å minske disse linjene, men det tar nok litt tid å stramme opp. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå