AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #1 Skrevet 6. juli 2015 Jeg har nå opplevd at den effektive renten på boliglånet mitt går opp fra 01.09.15. Den nominelle renten holder seg på samme nivå som tidligere. Er det noen som har opplevd det samme nå på Lindorff sine sider? (Jeg kjenner jeg får hodepine av boliglånet, summene har aldri holdt seg stabilt en eneste måned de få månedene jeg har hatt dette lånet så jeg vurderer å binde renten) Anonymous poster hash: 01213...aee
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #2 Skrevet 7. juli 2015 Startlån i kombinasjon med Lindorf? Du får ta kontakt med kommen som gav deg startlånet og forhøre deg. Anonymous poster hash: e5730...cb2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #3 Skrevet 7. juli 2015 Startlån i kombinasjon med Lindorf? Du får ta kontakt med kommen som gav deg startlånet og forhøre deg. Anonymous poster hash: e5730...cb2 Helt vanlig at Lindorff administrerer startlån for kommunene. Ts, om du ikke har endret noe, nedbetalingstid f.eks, så er det antagelig termingebyrene som har økt. Anonymous poster hash: 0a17e...5d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå