AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #1 Skrevet 6. juli 2015 HVA er greia med å gjøre glutebridge i et knebøystativ, på en matte? Jeg regner med at flere kanskje har noe på hjertet. Anonymous poster hash: 2ca1f...df0 2
Cata Skrevet 6. juli 2015 #2 Skrevet 6. juli 2015 For å være ærlig så irriterer det meg mest at jeg later til å være omtrent den eneste som tørker av benker med rengjøringsmiddelet etter bruk..... 9
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #3 Skrevet 6. juli 2015 For å være ærlig så irriterer det meg mest at jeg later til å være omtrent den eneste som tørker av benker med rengjøringsmiddelet etter bruk..... Så tungvint. Når ble det farlig å være i nærheten av andre menneskers kroppsvæsker? I dette tilfelle, i mikroskopisk liten grad. Anonymous poster hash: 57e8a...400 3
Lurium Skrevet 6. juli 2015 #4 Skrevet 6. juli 2015 Folk som kjører hantel-curl Helt inne i speilet over hantel-racket, slik at de sperrer for folk som trenger hantler. Personlig viser jeg 0 respekt for settet de er inne i, og brauter meg frem for å hente det jeg trenger. Venner som beslaglegger identiske aparater, slik at de kan prate i pausene, (istedet for å spot'e/hjelpe hverandre på samme apparat). 2
LittDiva Skrevet 6. juli 2015 #5 Skrevet 6. juli 2015 Folk som lukter . Da mener jeg gammel , spiss svette osv . Ikke at det lukter " frisk" svette . 2
MinnisMus Skrevet 6. juli 2015 #6 Skrevet 6. juli 2015 Folk som ser stygt på meg når jeg kjører glutebridge i knebøystativet og biceps curls rett over hantel-racket. 13
Supraspinatus Skrevet 6. juli 2015 #7 Skrevet 6. juli 2015 Andre folk som er på gymmet når jeg skal trene i fred. Djeeez. Få dere et liv. Se en TV-serie eller noe. Og la meg være i fred. Fra spøk til alvor: dem som ikke er sterke nok til å rydde opp etter seg etter de har trent markløft med alle 10 og 5 kg skivene. 3
OhLydia Skrevet 6. juli 2015 #8 Skrevet 6. juli 2015 De som ikke rydder etter seg.Ligger vekter og ting strødd rundt! Og de som har skap 24/7 , du har ikke lov å ha eget skap og det er ikke nok skap der til absolutt alle medlemmene så ta med deg de stinkende klærne dine hjem! 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #9 Skrevet 6. juli 2015 Folk som ser stygt på meg når jeg kjører glutebridge i knebøystativet og biceps curls rett over hantel-racket. Du fortjener alle de stygge blikkene. Anonymous poster hash: 2ca1f...df0 7
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #10 Skrevet 6. juli 2015 De som ikke tar hensyn til andre. Dette kommer i mange varianter, f.eks.: - illeluktende treningsklær - å ikke se seg for - å ta vektskiver/annet utstyr uten å spørre først - å spørre "kan jeg ta *utstyr*?" mens jeg er midt i et sett - overdreven stønning - overdreven bruk av plass Anonymous poster hash: 8055d...098 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #11 Skrevet 6. juli 2015 Folk som klager over at jeg gjør glutebridge ved knebøystativet. Enten det, eller ved benkpressen. Og hvis jeg ikke bruker matte, får jeg sår rett under nakken av gulvet. Anonymous poster hash: 844b6...cb8
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #12 Skrevet 6. juli 2015 De som trener UNDER slyngene - UTEN å bruke slyngene! Det er MANGE! Anonymous poster hash: c6701...eba 7
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #13 Skrevet 6. juli 2015 Folk som klager over at jeg gjør glutebridge ved knebøystativet. Enten det, eller ved benkpressen. Og hvis jeg ikke bruker matte, får jeg sår rett under nakken av gulvet. Anonymous poster hash: 844b6...cb8 Du må gjerne gjøre det ved stativet, for det er jo ingen grunn for at du skal gjøre det i det - altså ta opp plass du ikke trenger og som andre mest sannsynlig ønsker å bruke. Matte må det gjerne også brukes. Poenget mitt var at man like gjerne kan ligge hvor som helst på gulvet siden man først skal ha matte. Anonymous poster hash: 2ca1f...df0 5
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #14 Skrevet 6. juli 2015 Du må gjerne gjøre det ved stativet, for det er jo ingen grunn for at du skal gjøre det i det - altså ta opp plass du ikke trenger og som andre mest sannsynlig ønsker å bruke. Matte må det gjerne også brukes. Poenget mitt var at man like gjerne kan ligge hvor som helst på gulvet siden man først skal ha matte. Anonymous poster hash: 2ca1f...df0 Men jeg bruker jo stanga som står på stativet når jeg trener glutebridge - så jeg tar heller opp den plassen enn å ta med meg stanga et annet sted og la stativet stå der til ingen nytte. Anonymous poster hash: 86593...671
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #15 Skrevet 6. juli 2015 - Personer som tar mer selfies på trening enn å faktisk trene - Personer som ikke rydder utstyr de har brukt - I grunn litt teit av meg å synes og ikke så irriterende, men de som bruker kompresjonstights når de trener styrke. Correct me if I'm wrong, men de har vell ingen nødvendig funksjon ved en "vanlig" styrkeøkt? - Personer som venter på å bruke apparatet du bruker, som velger å stå og nistirre på deg til du er ferdig. Anonymous poster hash: 6af64...de4 2
milco Skrevet 6. juli 2015 #16 Skrevet 6. juli 2015 Folk som bare sitter på apparatene og skravler... 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #17 Skrevet 7. juli 2015 Folk som lukter . Da mener jeg gammel , spiss svette osv . Ikke at det lukter " frisk" svette . hahah, hva er "frisk svette"?! ingen svettelukt kan forbindes med frisk i min nese hvert fall :D Anonymous poster hash: e4980...f72 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #18 Skrevet 7. juli 2015 - Personer som tar mer selfies på trening enn å faktisk trene - Personer som ikke rydder utstyr de har brukt - I grunn litt teit av meg å synes og ikke så irriterende, men de som bruker kompresjonstights når de trener styrke. Correct me if I'm wrong, men de har vell ingen nødvendig funksjon ved en "vanlig" styrkeøkt? - Personer som venter på å bruke apparatet du bruker, som velger å stå og nistirre på deg til du er ferdig. Anonymous poster hash: 6af64...de4 Vet ikke om kompresjonstights har noen effekt ved styrketrening..men personlig syns jeg det er okei å bruke siden de sitter godt på, ofte bruker jeg det ved styrketrening dersom jeg ikke har vært flink å vaske andre tightser i tide (Y) Anonymous poster hash: e4980...f72 2
Christiania_Oslo Skrevet 7. juli 2015 #19 Skrevet 7. juli 2015 Folk med neonfarva treningsklær-det svir i øynene mine Brøleaper-jada,du er sterk og vektene er tunge men ro ned LITT Folk som skal konkurrere på tredemølla,dere vet,de som ser på hvor fort du løper og som skal løpe fortere bare fordi, de er jo mer opptatt av min trening enn sin egen Venninegjenger på trening,bare skravling og mas 1
Frøken Smilla Skrevet 7. juli 2015 #20 Skrevet 7. juli 2015 Folk som sprayer seg med parfyme FØR trening! Svært usympatisk. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå