AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #1 Skrevet 6. juli 2015 Så jeg fikk en camelbak vannflaske gjennom fagforeninga mi nylig. Kjente den igjen da jeg åpnet pakken, ser jo at nesten alle på bussen, i byen osv har disse flaskene. Jeg skjønner ikke helt hva greia er, man må altså stappe den store, myke tuten i munnen, bite lett, og så suge? Haha, føler jeg ser kjempeteit ut, men det kommer jo vann på denne måten. MEN: Er det meningen at det skal surkle og bråke når man drikker, og at det skal komme så mange luftbobler opp? Skjønner ikke hva jeg gjør feil, det kommer ca 50/50 med vann og luft. Så irriterende! Det skal vel ikke være slik?Anonymous poster hash: 12489...f31
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #2 Skrevet 6. juli 2015 Den bråker bare vis du holder den opp når du drikker. Vis du bare holder den vanlig å drikker så bråker den ikke. Anonymous poster hash: bb662...2ed
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #3 Skrevet 6. juli 2015 Har tatt ut 'sugerør-biten' i våre. Men flasketuten smaker oppvaskemiddel etter noen runder i maskinen, så flaskene ligger mest i skapet. Tuppervare er myyyye bedre.Anonymous poster hash: ab6c7...19d
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #4 Skrevet 6. juli 2015 Kjenner meg litt igjen her, ja. Det tok litt prøving og feiling før jeg skjønte teknikken, og at den fungerte som et glass med sugerør og ikke en kopp man skulle helle på. Heldigvis tok jeg denne prøvingen hjemme på kjøkkenet, og ikke et sted der noen kunne se meg. Anonymous poster hash: f82b7...952
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #5 Skrevet 6. juli 2015 Hva betyr det flamske (?) ordet i overskriften? Anonymous poster hash: ddfe8...359
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #6 Skrevet 6. juli 2015 Hva betyr det flamske (?) ordet i overskriften?Anonymous poster hash: ddfe8...359 Flamsk? Jeg går ut i fra at du ikke mener de fullt forståelige norske ordene "drikkeflaske for", så da står vi igjen med to muligheter: 1) "Camelbak" - dette er et velkjent merkenavn. 2) "Newbies" - dette er flertallsformen av det veldig godt etablerte (internett)-slang-ordet newbie, som betyr å være en nybegynner. (Noe vi kanskje kan mistenke deg for å være?) Ordet har engelske røtter. Anonymous poster hash: f82b7...952
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #7 Skrevet 6. juli 2015 Takk for svar! Eksperimenterer litt med teknikken her... Så datt det plutselig ut en bitteliten, flat, rund plastdings med en tupp som stikker opp i midten... Kanskje det er dette som gjør at det kommer så mange luftbobler sammen med vannet...... Det hjelper også litt å holde flaska rett, som et glass, som dere sier over her. En merkelig sak, denne flaska.Anonymous poster hash: 12489...f31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå