Gå til innhold

Mullah Krekar

Fremhevede innlegg

Skrevet
hallo?

er det ingen som aner hva slags overenskomst det er snakk om?

Kanskje beitostølen høyfjelleshotell egentlig er terroristrede for mulla krekar og de 40 røverne som med væpna makt skal ta hovedkontoret til NRK og postgirobygget i samme slengen....

Ivanka, folk er faktisk livredd en gammal fattig asylsøker som ikke behersker bra norsk en gang.... HALLO!!!!!

Bare disse jentene kunne fortalt HVA med mulla krekar er de så redde for? At han snakker pisss, - hvem faen er det som ikke gjør det da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen er så vanvittig dumsnille at jeg blir kvalm!

Den fyren bør kastes på hue ut fortere enn svint!

Makan til tull at vi skal ta inn psykoer som han :riste:

Gjest sexysadie
Skrevet
hallo?

er det ingen som aner hva slags overenskomst det er snakk om?

Nei, men jeg vil gjerne vite det og jeg vil ha ham og hans familie ut av det her landet.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Nei, men jeg vil gjerne vite det og jeg vil ha ham og hans familie ut av det her landet.

Det som menes er vel at så lenge ingen motsier han eller lager noe som helst pes, så går det fint... hvis ikke så blir det bråk. Det provoserer meg vanvittig at han er i Norge :(

Skrevet

Det som menes er vel at så lenge ingen motsier han eller lager noe som helst pes, så går det fint... hvis ikke så blir det bråk. Det provoserer meg vanvittig at han er i Norge :(

Kan du ikke begynne med å fortelle hva han har sagt da????

Gjest Den utstøtte
Skrevet

Litt om den muslimske løgnen som praktiseres ustoppstanselig. Eller er det ikke helt sant?

http://www.islaminfo.dk/Leksikon.asp?PgID=381

Det er alltid en fordel å vite, selv om man har kjørt bil fra Manilla til Bankok, og vært i Mexico. Legg merke til Waco, at egennavn skrives med versaler. Har du ikke lært det på UiO?

Skrevet
Legg merke til Waco' date=' at egennavn skrives med versaler. Har du ikke lært det på UiO?[/quote']

hahaha, jeg er altfor uintelligent til å bry meg om slike ubetydelige detaljer som stavefeil...hehe..... nei det er nok dere kloke sannsigerne som besitter intelligensen vil jeg tro...

Joda, jeg har reist litt. Hvilken fattig del av verden føler du er velfortjent, dvs at menneskene som er født der faktisk fortjener å være et sted uten strøm og dass?

Waco

Gjest Lilleulv
Skrevet

Kan du ikke begynne med å fortelle hva han har sagt da????

Det sa jeg helt i begynnelsen av tråden... Ganske bra at du har oversett det :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Vil du skrive om siste spørsmål. Sanitære forhold i Afrika og Asia har jeg ikke peiling på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...