Gå til innhold

Mullah Krekar

Fremhevede innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Sitter og ser på Dokument2... Det handler om Mullah Krekar. De viser et klipp der han sier: "Jeg utgjør ingen trussel for det norske folk så lenge vår overenskomst gjelder. Blir overenskomsten brutt, blir det noe annet..."

:o Hva??? Er dette en trussel eller?? Hva i H****** gjør den mannen i Norgen enda?? :evil: :frustrert::sinna:

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Ja, det er en trussel, men Norge er jo stein stokk dum. :roll:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Ting tar tid, for å si det sånn.

Gjest happyending
Skrevet

Og så er det så fantastisk morsomt å vite at mine skattepenger går til å betale advokatregningene hans.. Han eier jo ikke et rødt øre.. Kona som forsørger han.. Offentlig hvertfall.. Få han ut!

Skrevet
Sjekk ut videoen på denne siden om mullahen vår:

http://www.insightnewstv.com/d80/

Er du redd for at disse barbeinte lettkledde folka vil angripe over rondanefjellene og jostedalsbreen?

Kanskje det er det at du ser for deg mulla krekar med krone og septer på slottet en dag?

Jeg er akkurat like redd for mulla krekar som jeg hadde vært for en hvilken som helst annen 65 åring som fabler om eventyr.

Skrevet

:o Hva??? Er dette en trussel eller?? Hva i H****** gjør den mannen i Norgen enda?? :evil: :frustrert::sinna:

Kanskje mulla krekar ønsker seg det gode liv og har forhåpninger om at andre skal følge hans tankegang, akkurat som alle andre mennesker vil at andre skal følge deres...

Hvorfor er du redd for mulla krekar?

W

Skrevet

kan ikke fatte hva den mannen fortsatt gjør i dette landet! :evil:

Skrevet
kan ikke fatte hva den mannen fortsatt gjør i dette landet! :evil:

Hvorfor skal ikke mennesker kunne få bosette seg hvor dem selv vil?

Waco

Eller er du ei slags eierinne over jordkloden?

Skrevet
"Jeg utgjør ingen trussel for det norske folk så lenge vår overenskomst gjelder. Blir overenskomsten brutt' date=' blir det noe annet..."[/quote']

Waco: Joda! Vær velkommen alle som en. Bare ikke vi gjør dem noe, for da.....

Det burde kanskje ringe en bjelle et eller annet sted her i landet eller? Hva skjer, sier jeg bare.

Skrevet

Norge er og blir "ola pottit".... Ingen andre land vil ha han, men joda, hit er han velkommen... Grrrr.. :evil:

Gjest Lilleulv
Skrevet

Waco, uansett om jeg er redd eller ikke, han kan da ikke få lov å sitte og si sånne ting!! :o Føler nesten at han har litt makt her i Norge jeg...

:kvalm:

Gjest Anonymous
Skrevet

Når man leser denne tråden blir det i hvert fall klart at Norge har mye å være redd for, selvsagt i tillegg til Shabanamanualen fra Kurdistan.

Skrevet

kan noen fortelle meg hva slags overenskomst mullaen sikter til?

Skrevet
kan noen fortelle meg hva slags overenskomst mullaen sikter til?

Ivanka, du vet at mulla krekar er en trollmann som ved å sende folk blikk kan overta et land....

Eller har vi sånne som Lilleulv som bare ikke vil at krekar skal si sånne ting... hva er det mulla krekar ikke skal si?

- Hvorfor ønsker du at folk skal være uærlige for å tilpasse omgivelsene bedre?

Waco

Skrevet

Når man så åpenlyst sitter og lyver det norske folk rett i trynet, så blir jeg kvalm. Håper av hele mitt hjerte at fyren sendes tilbake snarest ...

Skrevet
Når man så åpenlyst sitter og lyver det norske folk rett i trynet' date=' så blir jeg kvalm. Håper av hele mitt hjerte at fyren sendes tilbake snarest ...[/quote']

Hva er det han lyver om??? Bondevik snaker like mye bullshit når han talar om gud......herregud...

Når dere anklager mennesker så må man nesten forlange at man vet hva man anklager dem for.

Hvorfor sier du at Krekar lyver? I hans verden lyver ikke han akkurat som høybråten ikke lyver når han påstår at han har snakket med gud...

Waco

Ester, jeg skulle ønske du kunne reise hjem.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Unnskyld meg Waco, men jeg synes du virker helt tett når jeg leser det du skriver... hallo...

*orker ikke uttale seg mer her*

Skrevet

hallo?

er det ingen som aner hva slags overenskomst det er snakk om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...